4 سال پیش 740
رضا کشاورزی

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 28 آذر 1398 توسط رضا کشاورزی نوشته شده است

کریستیچوویچ: فدراسیون داوران را محروم یا جریمه کن

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: داوری‌ها مشکل فدراسیون است و ناراحتم که به عنوان یک خارجی این صحبت‌ها را می‌کنم.

کریستیچوویچ: فدراسیون داوران را محروم یا جریمه کن

به گزارش فوتفان، میشو کریستیچوویچ پس از شکست سنگین 5 بر صفر مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: بعد از نتیجه 5 بر صفر سخت است که در مورد بازی صحبت کنم. به قلعه نویی تبریک می‌گویم. بعد از اتمام بازی، صحنه کارت قرمز لوکا بازیکنمان را دیدم. شاید کارت زرد داشت؛ نه قرمز. این مشکل فدراسیون است و ناراحتم که به عنوان یک خارجی این صحبت‌ها را می‌کنم.

وی افزود: در بازی‌های قبلی هم پنالتی‌هایی را برای تیم ما نگرفتند. بعد از مسابقه داوران گفتند ندیدیم. ما یک باشگاه کوچک هستیم و داوران هم کار خودشان را انجام می‌دهند اما از فدراسیون می‌خواهم داورانی که اشتباه می‌کنند را محروم یا جریمه کنند چون ما متضرر می‌شویم.

سرمربی شاهین بوشهر با اشاره به بازی سپاهان گفت: حریف امروز عالی بازی کرد و ارسال‌های خوبی را از جناحین انجام داد. ما با یک بازیکن کمتر، هیچ شانسی را نتوانستیم خلق کنیم اما از بازیکنانم تشکر می‌کنم که بعد از نتیجه 4 بر صفر، باز هم می‌جنگیدند.

میشو در مورد اینکه برنامه‌تان در نیم‌فصل دوم برای ماندن در لیگ برتر چیست، عنوان کرد: امروز بازی آخر ما در نیم‌فصل بود. قطعاً یک ترمیم در تیم داریم. از زمانی که من به تیم آمدم، چهار بازی خارج از خانه و چهار بازی داخل خانه داشتیم. مقابل سپاهان، استقلال و تراکتور خارج از خانه بازی کردیم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در لیگ بمانیم.

وی در مورد اینکه چه مشکلاتی در تیم‌تان دارید، اظهار داشت: مشکلات زیادی داریم اما اگر مدیریت، بازیکنان و کادر فنی کنار هم باشند، کارهای بزرگی می‌کنیم. ما بازی‌های خوبی را انجام دادیم اما داوران در هر مسابقه به ضرر ما سوت زدند. اگر قاضی عادل بود، الان 5-6 امتیاز جلوتر بودیم.

سرمربی شاهین بوشهردر مورد اینکه آیا معتقدید اگر بازیکن‌تان اخراج نمی‌شد می‌توانستید گل بزنید یا مساوی کنید، گفت: من چنین حرفی نزدم. سپاهان خیلی بهتر از ما بود. اگر 11 نفره هم بودیم، برنده می‌شدند. اما سؤال این است که آیا کارت قرمز درست بود یا خیر. در مجموع سپاهان تیم خیلی بهتری بود و چیز دیگری نمی‌توانم بگویم.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text