4 سال پیش 487
رضا کشاورزی

این نوشته در تاریخ دوشنبه 20 آبان 1398 توسط رضا کشاورزی نوشته شده است

نظری: استقلال را دوست دارم اما الان بازیکن نساجی هستم

محمدمهدی نظری، مهاجم تیم نساجی مازندران گفت: استقلال تیم مورد علاقه من است، ولی در حال حاضر بازیکن تیم نساجی هستم.

نظری: استقلال را دوست دارم اما الان بازیکن نساجی هستم

به گزارش فوتفان محمدمهدی نظری در گفت‌وگو خبرگزاری میزان، در مورد بازی هفته یازدهم لیگ برتر تیم فوتبال نساجی مقابل تیم استقلال اظهار داشت: بازی با استقلال مثل همه بازی‌ها سه امتیاز دارد. با این تفاوت که به سه امتیاز این بازی نیاز داریم و باید با قدرت به مصاف این حریف سرسخت برویم.

 

وی با اشاره به سابقه بازی خود در تیم استقلال گفت: استقلال تیم مورد علاقه من است، ولی در حال حاضر بازیکن نساجی هستم و موفقیت این تیم برای من از هر چیزی مهمتر است. به همین دلیل تلاش می‌کنم در صورت بازی در این دیدار برای تیم گل بزنم و مثمرثمر بازی باشم.

 

بازیکن تیم فوتبال نساجی با اشاره به وضعیت این تیم تصریح کرد: تیم خوبی داریم و از فصل قبل بهتر بازی می‌کنیم. البته خیلی خوش‌شانس نبودیم و اگر توپ‌هایمان به گل تبدیل می‌شد جایگاه بهتری در جدول داشتیم. اگر بازی‌های ما را دیده باشید حتما متوجه شدید که موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم، ولی در ضربات آخر بدشانس و بی‌دقت هستیم. امیدوارم بدشانسی دست از سر تیم ما بردارد و از بازی با استقلال فوتبال روی خوش خود را به ما نشان دهد.

 

نظری در مورد عدم گلزنی‌اش در فصل جاری خاطرنشان کرد: همه سعی خود را می‌کنم تا مثل فصل قبل برای نساجی گل بزنم. متاسفانه با وجود تلاش بسیاری که همه بازیکنان انجام می‌دهند در گلزنی موفق نبودم. شاید استرس روی کیفیت کار تیم ما تاثیر گذاشته است. امیدوارم در ادامه عملکرد بهتری داشته باشیم.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text