4 سال پیش 772
یاسر کهن روز

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 28 آذر 1398 توسط یاسر کهن روز نوشته شده است

مهاجری: به صورت جدی دنبال پیروزی در دیدار با گل گهر هستیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت که تیمش پس از سه ماه بازی بدون برد، اکنون به صورت جدی دنبال پیروزی در دیدار با گل‌گهر سیرجان در بازی خانگی است.

مهاجری: به صورت جدی دنبال پیروزی در دیدار با گل گهر هستیم

به گزارش فوتفان، محمدرضا مهاجری روز پنجشنبه در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش با گل گهر سیرجان در قائمشهر افزود: گل گهر سیرجان در چند بازی آخر نیم فصل اول نشان داد که تیم خوبی است و این اواخر بازی های خوبی انجام داده است، ولی ما به دنبال کسب پیروزی و سه امتیاز این دیدار هستیم.
وی ادامه داد: هواداران ما در نیم فصل اول صبر و تحمل خوبی از خود نشان دادند و انتظار دارند که ما در بازی فردا بتوانیم به پیروزی برسیم و ما هم امیدواریم که بتوانیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و هواداران را شاد کنیم.
سرمربی نساجی در مورد برخی اخیار پیرامون مذاکره برخی بازیکنان تیمش با برخی تیم های دیگر لیگ برتری هم با تایید این خبر، گفت: همان گونه که اقتصاد برای جامعه مهم است برای بازیکنان ما که زندگیشان از راه فوتبال تامین می شود نیز اقتصاد و معیشت مهم است و باید از نظر مالی به آنها توجه شود.
مهاجری افزود : به هر حال به دلیل وضعیتی که تیم در ابتدای فصل برای جذب بازیکنان داشت، شرایطی در قراردادها گنجانده شد که امکان حضورشان را در تیم های دیگر در نیم فصل دوم فراهم می کند، ولی با نقل و انتقال مالکیتی که بتازگی شکل گرفته شرایط جدیدی در تیم فراهم شد و براین اساس نیز بازیکنان تصمیم گیری می کنند.
وی گفت:  شرایط جدید تیمی را برای بازیکنان تشریح خواهیم کرد و امیدواریم که بتوانیم آنها را نسبت به آینده تیم برای ماندن راضی کنیم و همزمان نیز نشستی را با حدادیان مالک قطعی باشگاه خواهیم داشت.
سرمربی نساجی افزود: ما برای بازی فردا سه تا چهار بازیکن را در اختیار نداریم ، ولی باید با شرایط موجود هم بازی کنیم و به نتیجه دلخواه در دیدار فردا برسیم.
مهاجری جذب چند بازیکن جدید را برای تیمش مورد تایید قرار داد و اظهارداشت : ما دو بازی دیگر را تا زمان نقل و انتقال پیش رو داریم و پس از این دیدارها نسبت به جذب بازیکنان تصمیم گیری خواهیم کرد.
وی افزود: ما در چند نقطه با کمبود بازیکن مواجهیم که باید برای جذب آنها اقدام کنیم و قطعا در آینده برای جذب بازیکنان نیز تصمیم گیری می شود.
نساجی مازندران عصر فردا جمعه میزبان گل گهر سیرجان در هفته شانزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر است .

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text