4 سال پیش 480
پارسا خداپرست

این نوشته در تاریخ یکشنبه 19 آبان 1398 توسط پارسا خداپرست نوشته شده است

ناپولی ۰-۰ جنوا؛ آنجلوتی یک قدم به درب خروج نزدیک شد

تیم ناپولی در هفته دوازدهم سری آ ایتالیا به مصاف تیم جنوا رفت اما موفق به شکست این تیم نشد و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ناپولی ۰-۰ جنوا؛ آنجلوتی یک قدم به درب خروج نزدیک شد

به گزارش فوتفان، دو تیم ناپولی و جنوا از ساعت ۲۳:۱۵ در هفته دوازدهم سری‌آ ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی نسبتا کسل کننده با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

با شروع این دیدار همانطور که انتظار می‌رفت، توپ و میدان در اختیار شاگردان آنجلوتی بود و خیلی زود در دقیقه ۲ بازی توانستند توسط اینسینیه به گل برسند اما به دلیل اینکه لوزانو در موقعیت آفساید قرار داشت، این گل توسط وار رد شد.

 

 

تیم جنوا سعی در کنترل کردن ناپولی داشت و اولین موقعیت جدی خود را نیز در دقیقه ۳۱ با همکاری آگودلو و پاندف خلق کردند اما پاندف، کاپیتان باتجربه این تیم، از این فرصت به خوبی استفاده نکرد و شوت او در چهارچوب نبود.

 

آبی‌های ناپل نیز به غیر از همان گل مردود خود، موفق به خلق موقعیت جدی بر روی دروازه رادو نشدند تا بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

 

با شروع نیمه دوم، پس از مالیکت کوتاه مدت شاگردان تیاگو موتا، ناپولی بار دیگر میدان را بر دست گرفت و در دقیقه ۵۲، دریس مرتنز با یک شوت دیدنی دروازه جنوا را تهدید کرد که این شوت با واکنش عالی رادو مواجه شد.

 

 

حملات دو تیم نسبتا پا یا پای دنبال می‌شد اما بدون شک جدی‌ترین موقعیت این بازی را شاگردان موتا در دقیقه ۶۰ خلق کردند، فرار عالی آگودلو و سانتر این بازیکن برای پینامونتی موقعیت خوبی را برای این مهاجم به وجود آورد اما ضربه او را، کولیبالی از روی خط دروازه برگشت داد.

 

با رسیدن به پایان بازی، حملات ناپولی نیز افزایش می‌یافت اما واکنش‌های پی در پی آندره رادو، شاگردان آنجلوتی را با در بسته روبرو می‌کرد تا بازی با همان تساوی بدون گل پایان یابد.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text