4 سال پیش 593
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ شنبه 18 آبان 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

لمپارد خوشحال از عملکرد شاگردانش

فرانک لمپارد پس از پیروزی دو گله تیمش مقابل کریستال پالاس، در کنفرانس خبری پس از بازی به تمجید شاگردانش پرداخت. او همچنین درمورد علت تعویض پولیسیچ و عدم حضور سزار آزپیلیکوئتا در ترکیب تیم صحبت کرد.

لمپارد خوشحال از عملکرد شاگردانش

به گزارش فوتفان، فرانک لمپارد پس از برد 2-0 تیمشش مقابل کربستال پالاس در کنفرانس خبری پس از بازی حاضر شد و گفت: "بازی مقابل تیمی مانند کریستال‌پالاس که نظم خوبی دارد سخت است. ما توانستیم برای سرعت بالایمان در حملات دو گل به ثمر برسانیم، بازی سختی بود که با کلین شیت همراه شد و از این بابت خوشحالم. در لیگ برتر زیاد پیش می‌آید که مهاجمان فضای کافی برای گلزنی پیدا نکنند و با مشکل رو به رو شوند اما آبراهام همچنان به عملکرد خوب خود ادامه می‌دهد، به نظر من این بازی مختص او بود. ویلیان را به عنوان یک وینگر معمولی نمی‌بینم، نکات مثبتی در حرکات بدون توپ او وجود دارد. پولیسیچ نیز فوق‌العاده است و من به توانایی‌های وی اعتماد دارم، او توانست یک گل از درون محوطه 6 قدم به ثمر برساند که دستاورد بزرگی برای بازیکن جوانی همچون او می‌باشد. دلیل تعویض او احساس درد از ناحیه پهلویش بود. عملکرد ریس جیمز باورنکردنی بود، او پتانسیل بالایی دارد و مطمعنا بهتر از این نیز خواهد شد. درمورد آزپیلیکوئتا نیز باید بگویم که او رهبر متعصب تیم ماست. جیمز در بازی‌های اخیر درخشیده بود و من تصمیم گرفتم در این بازی او را جایگزین آزپیلیکوئتا کنم، سزار نیز با تصمیم من موافق بود."

قابل ذکر است که بعد از آلن پارديو در سال 2012، لمپارد اولين سرمربى انگليسى ليگ برتر است كه توانسته در 6 بازى متوالى پيروز پیروز شود.
 

 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text