4 سال پیش 453
محمد جواد رحمانی صالح

این نوشته در تاریخ جمعه 17 آبان 1398 توسط محمد جواد رحمانی صالح نوشته شده است

گل‌محمدی: بازی سختی را بردیم و مزد صبرمان را گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: بازی سختی را بردیم و برد شیرینی به دست آمد.

گل‌محمدی: بازی سختی را بردیم و مزد صبرمان را گرفتیم

به گزارش فوتفان ، یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی تیمش مقابل پارس جنوبی در نشست خبری این بازی اظهار داشت: بازی سختی را بردیم و برد شیرینی به دست آمد. تیم حریف خیلی دفاعی کار کرد. در این بازی ها باید در موقعیت‌ها به خصوص در نیمه اول استفاده کرد تا راحت تر بازی کنیم. در نیمه دوم گل زدیم و گل زیبایی هم به ثمر رساندیم.

وی ادامه داد: بازی حساسی را بردیم. در وجود بچه ها کمی استرس بود چون می خواستیم جزو تیم های بالای جدول باشیم و به همین خاطر کمی بی دقت بودیم. در هر صورت از این 3 امتیاز خوشحایم. از بازیکنانم تشکر می کنم که برای این 3 امتیاز خیلی زحمت کشیدند. از هواداران هم بابت حمایت خوبی که داشتند تشکر می کنم. از سال قبل تا به حال حمایت خیلی خوبی از ما کردند، از این فرصت استفاده می کنم و این برد را به آقای حمیداوی و شرکت شهر خودرو تقدیم می کنم که سختی های زیادی را متحمل شدند.

گل محمدی در خصوص وضعیت مصدومیت فرامرزی هم افزود: امیدواریم برای زانوی این بازیکن مشکلی پیش نیاید. باید یکی دو روز بگذرد و از زانوی این بازیکن عکسبرداری شود.

سرمربی شهر خودرو در مورد اینکه بعد از گل چرا موقعیت‌هایی به دست نیاوردید افزود: ما موقعیت های خوبی در بازی داشتیم اما گل که نزدیم تمرکز از دست رفت. موقعیت 50 درصدی هم امروز به حریف ندادیم. فشار زیادی به تیم حریف آوردیم و مزد صبر خودمان را گرفتیم. ما بعد از گل موقعیت داشتیم اما تمرکز بازیکنان کمی از دست رفت.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text