4 سال پیش 727
رضا کشاورزی

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 28 آذر 1398 توسط رضا کشاورزی نوشته شده است

مطهری: داوران در تمام بازی‌ها شجاعت به خرج دهند

مربی تیم شهرخودرو خراسان گفت: در دو بازی اخیر در داوری دچار مشکل شدیم، دوست داریم داوران در هر زمین و مقابل هر تیمی بهترین عملکرد را داشته باشند و شجاعت به خرج دهند.

مطهری: داوران در تمام بازی‌ها شجاعت به خرج دهند

به گزارش فوتفان، حمید مطهری امشب در نشست خبری پیش از بازی با تیم پیکان گفت: مربیان و کادر فنی سه دسته هستند بعضی مربیان روی تیم حریف تمرکز می‌کنند، بعضی‌ها روی  اصول کار  خودشان و  بعضی هم هر دو موضوع دقت دارند، گروه فنی ما  در دسته سوم است زوایای مختلف را تجزیه و تحلیل میکنیم و برای بازی آماده می‌شویم.

مربی تیم شهرخودرو خراسان با بیان اینکه برای بازی با پیکان آماده هستیم، ادامه داد: در دو بازی اخیر در داوری دچار مشکل شدیم، دوست داریم داوران در هر زمین و مقابل هر تیمی بهترین عملکرد را داشته باشند و شجاعت به خرج دهند.

وی با اشاره به اینکه همیشه به‌دنبال ارائه بازی زیبا هستیم، خاطرنشان کرد: سینا زامهران در خدمت تیم ملی امید است، آقاجان‌پور و مهربان را نیز به‌دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

مطهری با گلایه از  برنامه‌ریزی سازمان لیگ عنوان کرد: به‌عنوان مثال تراکتور که یکی از حریفان ما به‌شمار می‌آید، امروز بازی دارد و ما فردا، به تراکتور فرصت ریکاوری داده می‌شود و ما این زمان را از دست می‌هیم، از سازمان لیگ توقع داریم عدالت رعایت شود و براساس توانایی تیم‌ها رتبه‌بندی را مشخص کند.

مربی تیم شهر خودرو تصریح کرد: توقع داریم تماشاگران فردا حضور پیدا کنند و تیم با روحیه و توان بیشتر بازی خوبی را ارائه دهد.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text