4 سال پیش 482
محمد جواد رحمانی صالح

این نوشته در تاریخ جمعه 17 آبان 1398 توسط محمد جواد رحمانی صالح نوشته شده است

اسدی: بازیکن شهر خودرو باید اخراج می‌شد

مرتضی اسدی، مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: هماهنگی تیم روز به روز بهتر می‌شود و تاکتیک تیمی ما در حال شکل گرفتن است و امیدواریم در ادامه راه نتایج بهتری کسب کنیم.

اسدی: بازیکن شهر خودرو باید اخراج می‌شد

به گزارش فوتفان  , مرتضی اسدی در نشست خبری بعد از دیدار پارس جنوبی مقابل شهر خودرو اظهار داشت: بازیکنان در این بازی خیلی زحمت کشیدند و به خوبی دویدند و فکر می‌کنم حریف به جز یکی دو موقعیت خطرناک، موقعیت دیگری نداشت. باید قبول کنیم که تاکنون به جز یک مدعی با همه‌ی مدعیان در خارج از خانه بازی کرده‌ایم. شهر خودرو تیم بسیار خوبی است و فکر می‌کنم می‌تواند قهرمان لیگ برتر باشد.

وی با بیان اینکه «داور امروز عملکرد متعادلی داشت.»، ادامه داد: تماشاگران مشهدی باعث شدند تیم ما فشار روحی و روانی زیادی تحمل کند و تا حدی تیم عقب بازی کند. سرمایه باشگاه‌ها همین هواداران هستند و البته باید تشکر کنم از هواداران خودمان که با ماشین‌های شخصی‌شان به مشهد آمدند و تیم را تنها نگذاشتند. ان‌شاءالله نتایجی بگیریم که هواداران دست پر به خانه برگردند. هماهنگی تیم روز به روز بهتر می‌شود و تاکتیک تیمی ما در حال شکل گرفتن است. امیدواریم در ادامه راه نتایج بهتری کسب کنیم.

مربی پارس درباره صحنه‌ای که بازیکن شهرخودرو روی مگنو باتیستا مرتکب خطا شد, تصریح کرد: صد درصد بازیکن حریف در این صحنه باید اخراج می‌شد, چون با آرنج خطا کرد و فکر می‌کنم داور کمی در این صحنه مراعات کرد. البته فکر می‌کنم داور این صحنه را به خوبی ندید.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text