4 سال پیش 871
فرزاد داودی

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 16 آبان 1398 توسط فرزاد داودی نوشته شده است

مدیر ورزشی PSG: صحبت های زیدان مرا اذیت میکند

لئوناردو مدیر ورشی پاریسن ژرمن نسبت به صحبت های زین الدین زیدان در مورد امباپه واکنش نشان داد و میگوید که این صحبت ها باید ادامه پیدا نکند. زیدان طی مصاحبه ای عنوان کرده بود که رویای امباپه بازی کردن در رئال مادرید است.

مدیر ورزشی PSG: صحبت های زیدان مرا اذیت میکند

به گزارش فوتفان و به نقل از گل، ستاره این روز های دنیای فوتبال یعنی کیلیان امباپه در طی چند سال اخیر مورد توجه باشگاه رئال مادرید بوده و آنها قصد دارند در تابستان سال بعد به طور کاملا جدی تری برای خرید او اقدام کنند.

زیدان سرمربی فعلی رئال مادرید طی مصاحبه ای که انجام داده بود در مورد علاقه امباپه به بازی کردن در رئال مادرید گفته بود: « در آینده میبینیم که همه چیز در باره امباپه تغییر میکند.

او همیشه گفته است که رویای او بازی کردن در رئال مادرید است.»

 

 

پس از این مصاحبه، مدیر ورزشی پارسن ژرمن یعنی لئوناردو به صحبت های او واکنش نشان داد و گفت: « این صحبت ها کمی اذیتم می کند و مرا آزار میدهد. الان زمانی است که دیگر چنین صحبت هایی ادامه نیابد و متوقف شود.

او در مورد کسی صحبت میکند که برای ما بسیار مهم است. امباپه بهترین بازیکن جوانی است که فرانسه دارد. در کارنامه اش قهرمانی در جام جهانی دیده میشود و یکی از بهترین بازیکنان جهان است.»

 

اکنون باید ببینیم که آیا صحبت های زیدان درست بوده است و او در سال بعد راهی رئال میشود و یا اینکه به فوتبالش در فرانسه و پاریس ادامه میدهد.

 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text