4 سال پیش 429
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ سه شنبه 14 آبان 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

لوفتوس چیک در آستانه بازگشت

روبن لوفتوس چیک، هافبک جوان باشگاه چلسی در تلاش است تا به ترکیب اصلی شیرهای لندنی بازگردد.

لوفتوس چیک در آستانه بازگشت

به گزارش فوتفان و به نقل از میرور، روبن لوفتوس چیک که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته در تلاش است تا جایگاه ثابتی در ترکیب چلسی پیدا کند.
لوفتوس چیک در مصاحبه اخیر خود گفت: "سبک بازی من مناسب پست هافبک باکس تو باکس است، من می‌توانم طول زمین را طی کنم و در دفاع و خلق موقعیت مفید واقع شوم. تا کنون در پست‌های متعددی بازی کرده‌ام چون خصوصیات هر دو فاز تهاجمی و تدافعی را دارم پس برای مربیان آسان است که از من در هر پستی بازی بگیرند. در در بازی با کریستال پالاس در سمت راست و چپ خط دفاعی بازی می‌کردم و عملکرد خوبی نیز داشتم.
اینکه به زمان بازی کردن نزدیک می‌شوم خوب است در حالی که در طول این بازه به بلوغ خاصی می‌رسم. می‌خواهم یک پست را مال خود کنم و امیدوارم آن پست هافبک باکس تو باکس باشد. ریکاوری به بهترین نحو ممکن در حال اتمام است.‌‌ فکر می‌کنم در مرز رسیدن به زمین بازی هستم. بی صبرانه منتظر بازگشت پرقدرت تر هستم."
قابل ذکر است که هافبک باکس تو باکس وظایفی همچون دوندگی و سرعت زیاد،کمک کردن ب حمله،زود اضافه شدن ب ضدحمله،کمک ب دفاع،خنثی کردن ضدحمله حریف،پوشش منطقه وسیعی از زمین با سرعت زیاد را بر عهده دارد.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text