4 سال پیش 889
فرزاد داودی

این نوشته در تاریخ دوشنبه 13 آبان 1398 توسط فرزاد داودی نوشته شده است

اسکای: پیشنهاد رئال مادرید برای جذب رحیم استرلینگ

به گفته خبرگزاری اسکای اسپورت، به نظر میرسد باشگاه رئال مادرید برای خرید رحیم استرلینگ مصمم است و آنها قصد دارند در تابستان سال بعد وی را به خدمت بگیرند. به گفته اسکای، ممکن است بیل به عنوان بخشی از این قرارداد راهی منچستر سیتی شود.

اسکای: پیشنهاد رئال مادرید برای جذب رحیم استرلینگ

به گزارش فوتفان، تیم فوتبال رئال مادرید قصد دارد در تابستان سال بعد بازیکنان بزرگی را به خدمت بگیرد که یکی از آنها رحیم استر لینگ وینگر تیم فوتبال منچستر سیتی است.

به گفته خیلی از کارشناسان دنیای فوتبال، هم اکنون استرلینگ یکی از 5 بازیکن برتر دنیا در فاز تهاجمی است و رئال مادرید نیز برای خرید وی مصمم است.

اسکای اسپورت طی گزارشی عنوان کرده است که باشگاه رئال مادید حاضر است برای خرید استرلینگ مبلغ 70 میلیون پوند را پرداخت کند و علاوه بر آن، بیل را نیز راهی منچستر سیتی کند.

این رسانه مدعی شده است که مدیر ورزشی رئال مادرید با مدیر برنامه های رحیم استرلینگ ملاقات داشته است و قطعا بحث پیوستن این هافبک انگلستانی به رئال مادرید کاملا جدی است.

 

 

استرلینگ در طی چند سال اخیر یکی از ستاره های بی چون و چرای منچستر سیتی بوده است و در تیم ملی انگلستان نیز همیشه تاثیر خودش را گذاشته است.

اکنون باید ببینیم که در نهایت این بازیکن چه تصمیمی خواهد گرفت و فصل بعد را در چه تیمی خواهد گذراند.

 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text