4 سال پیش 496
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ دوشنبه 13 آبان 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

انتقاد لمپارد از VAR و حضور کانته در لیست 18 نفره چلسی

لمپارد در کنفرانس خبری پیش از بازی با آژاکس از VAR انتقاد کرد و مدعی است این سیستم به خوبی استفاده قرار نمی‌گیرد. در ادامه درمورد وضعیت بازیکنانش صحبت کرد.

انتقاد لمپارد از VAR و حضور کانته در لیست 18 نفره چلسی

به گزارش فوتفان، فرداشب دو تیم چلسی و آژاکس ساعت 23:30 در ورزشگاه استمفوردبریج در چهارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.
فرانک لمپارد سرمربی باشگاه چلسی در کنفرانس خبری پیش از بازی حضور یافت و گفت: "آژاکس تیم خطرناک و باکیفیتی است، و ما بدان آگاهیم.ما در اولین هفته لیگ قهرمانان اروپا، در خانه مقابل والنیبا با نتیجه 1-0 شکست خوردیم اما در بازی های بعدی درخشان ظاهر شدیم و اکنون در صدر جدول حضور داریم. باید آمادگی و ذهنیت مناسبی برای بازی های باقی مانده از مرحله گروهی لیگ قهرمانان از خود نشان دهیم. این بازی همانند بازی قبل از اهمیت بالایی برخوردار است، ما در هلند هر چه در توانمان بود را انجام دادیم و به پیروزی رسیدیم، فردا نیز هر چه برای برد لازم باشد را به نمایش خواهیم گذاشت."
در مورد سیستم کمک داور ویدیویی: "در لیگ برتر تشخیص‌هایی توسط داور انجام می‌پذیرد که با هیچ جای جهان قابل مقایسه نیست(شرایط در لیگ برتر طور دیگری است). همه ما در انگلیس خواهان بهبود داوری و استفاده از VAR هستیم اما در حال حاضر چنین چیزی را دریافت نمی‌کنیم. داوران نیز انسان هستند و دچار اشتباهاتی می‌شوند، در این موارد باید از سیستم کمک داور ویدیویی بهره برد اما به نظر من این سیستم به درستی استفاده نمی‌شود."
در مورد وضعیت مصدومان تیم: "کانته در لیست(۱۸ نفره) تیم حضور دارد اما خبر جدیدی در رابطه با وضعیت رودیگر در درسترس نیست."
در مورد کواچیچ‌ و کانته: "انگولو کانته یکی از بهترین‌های دنیاست و کنار ما حضور دارد تا به ما کمک کند. من از بازیکنانم می‌خواهم که مثبت عمل کنند و مثبت بیاندیشند. آزادی در زمین چیزی است که از تیمم می‌خواهم، این ها ویژگی‌هایی هستند که متئو کواچیچ دارد."

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text