4 سال پیش 509
سینا حقوردی

این نوشته در تاریخ یکشنبه 12 آبان 1398 توسط سینا حقوردی نوشته شده است

حضور کریستوویچ هم در شاهین منتفی شد

هیئت مدیره باشگاه شاهین بوشهر مربیگری میشو کریستوویچ در تیم فوتبال این باشگاه را نپذیرفت و از مدیرعامل این باشگاه خواست با گزینه‌های داخلی مذاکره کند.

حضور کریستوویچ هم در شاهین منتفی شد

 

به گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری میزان، سعید مسیگر مدیرعامل این باشگاه بعد از ناکامی در توافق با مربیان مورد نظر، مجبور شد با میشو کریستوویچ به توافق برسد و نام او را به عنوان مربی که حاضر است با بودجه شاهین کنار آمده و با همین بازیکنان در این تیم مربی‌گری کند به جلسه هیئت مدیره برد.

بعد از توضیحات مسیگر در جلسه هیئت مدیره شاهین، اعضا این مربی را نپذیرفتند و مدعی شدند هنوز گزینه‌های بهتری در ایران وجود دارد که می‌توان به عنوان سرمربی شاهین با آنها مذاکره کرد. حتی بار دیگر نام مهدی پاشازاده برای مذاکره مطرح شد و از مسیگر خواستند هر چه سریع‌تر با دیگر گزینه‌ها مذاکره کرده و نتیجه را به آنها اعلام کنند. در نتیجه فعلا پروژه مربیگری میشو در شاهین منتفی شده است.

به این ترتیب باز هم در بازی هفته دهم مهرداد کریمیان روی نیمکت این تیم می‌نشیند و تیم شاهین همچنان زمان را از دست می‌دهد. شاید تعطیلات پیش روی لیگ برتر، فرصتی باشد تا مدیران شاهین فکری به حال تیم بحران زده و تک امتیازی خوددر قعر جدول کنند و این تیم پرطرفدار را از وضعیتی که در آن قرار دارد خارج کنند.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text