4 سال پیش 802
پارسا خداپرست

این نوشته در تاریخ یکشنبه 12 آبان 1398 توسط پارسا خداپرست نوشته شده است

رئال مادرید ۰-۰ رئال بتیس؛ توقف خانگی لوس‌بلانکوس

تیم رئال مادرید در هفته دوازدهم لالیگا به مصاف تیم رئال بتیس رفت و در حالی که می‌توانست با یک برد، به صدر جدول بازگردد، با تساوی بدون گل متوقف شد.

رئال مادرید ۰-۰ رئال بتیس؛ توقف خانگی لوس‌بلانکوس

به گزارش فوتفان، دو تیم رئال مادرید و رئال بتیس از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه سنتایگوبرنابئو و هفته دوازدهم لالیگا اسپانیا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

با شروع این دیدار، مطابق انتظار این شاگردان زیدان بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و خیلی زود در دقیقه ۷ نیز توانستند با همکاری خوب بنزما و هازارد به گل اول خود دست پیدا کنند اما این گل به دلیل اینکه هازارد در موقعیت آفساید قرار داشت، توسط وار رد شد.

 

 

حملات رئالی‌ها پس از این اتفاق نیز ادامه پیدا کرد و جدی‌ترین موقعیت‌ آنها نیز در دقیقه ۳۵ با سانتر زیبای کارواخل و درحالی که مدافعین بتیس، کریم بنزما را کنترل نکرده بودند رخ داد اما ضربه سر نا امیدانه این مهاجم به اوت رفت تا بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

با شروع نیمه دوم نیز این شاگردان زیدان بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما با وجود پوشش و تعدد بازیکنان بتیس، توانایی وارد شدن به محوطه جریمه حریف را نداشتند تا اینکه در دقیقه ۶۳، فرلاند مندی با یک حرکت انفرادی عالی موفق شد با روبلس تک به تک شود اما ضربه آخر خود را به بدترین شکل ممکن زد و این موقعیت نیز برای رئالی‌ها به هدر رفت.

 

 

مادریدی‌ها که قصد تسلیم شدن در این بازی را نداشتن به بار حملات خود اضافه کردند اما نتوانستند از موقعیت‌های ایجاد شده استفاده کنند و حتی در دقایق پایانی وینیسیوس جونیور این فرصت را داشت تا از فرصت تک به تک با روبلس استفاده کند، اما باز هم ضربه آخر خود را به شکل بدی زد تا بازی با همان تساوی ۰ بر ۰ به اتمام برسد.

 

 

 

رئال مادرید با این تساوی و در حالی که فرصت این را داشت با کسب سه امتیاز به صدر جدول لالیگا بازگردد، در همان جایگاه دوم قرار گرفت. 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text