4 سال پیش 498
پارسا خداپرست

این نوشته در تاریخ شنبه 11 آبان 1398 توسط پارسا خداپرست نوشته شده است

واتفورد ۱-۲ چلسی؛ پنجمین پیروزی پیاپی آبی‌های لندن

تیم چلسی در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف تیم قعرنشین واتفورد رفت و موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ این تیم را شکست دهد.

واتفورد ۱-۲ چلسی؛ پنجمین پیروزی پیاپی آبی‌های لندن

به گزارش فوتفان، از ساعت ۲۱ دو تیم واتفورد و چلسی در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر ۱ شاگردان لمپارد به اتمام رسید تا آبی‌های لندن به پنجمین پیروزی پیاپی خود در جزیره برسند.

 

با شروع این دیدار، مطابق انتظار این بازیکنان چلسی بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و خیلی زود نیز در دقیقه ۵ با پاس استثنایی جورجینیو و ضربه نهایی تامی آبراهام، ستاره این روز‌های آبی‌های لندن، به گل اول خود دست پیدا کنند.

 

 

حملات یاران چلسی پس از این گل نیز همچنان پا بر جا ماند و در دقیقه ۱۸، ضربه سر عالی پولیسیچ چیزی نمانده بود تا دروازه واتفورد را برای بار دوم باز کند اما این ضربه با واکنش بی نظیر بن فوستر روبرو شد تا بازی در نیمه اول با همان نتیجه ۱ بر ۰ به اتمام برسد.

 

 

با شروع نیمه دوم نیز این بازیکنان چلسی بودند که توپ و میدان را در اختیار خود داشتند و خیلی زود توانستند در دقیقه ۵۵ با یک پرس منطقه‌ای خوب، توپ را پس گرفته و به محوطه جریمه واتفوردی‌ها نزدیک شوند و کریسیتین پولیسیچ نیز پاس عالی تامی آبراهام در شش قدم را وارد دروازه کرد تا حساب کار دو بر صفر شود.

 

 

حملات واتفورد‌ی‌ها نیز سرانجام در دقیقه ۸۰ نتیجه داد و جرارد دلوفئو با استفاده از پنالتی که خودش آن را کسب کرده بود، اختلاف را به حداقل رساند.

 

 

پس از این گل نیز بازی بسیار آرام و با مالکیت بازیکنان چلسی تمام شد تا شاگردان لمپارد به پنجمین برد پیاپی خود در لیگ برتر انگلیس دست پیدا کنند و موقتا در جایگاه سوم قرار بگیرند.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text