4 سال پیش 460
همایون هنرمند

این نوشته در تاریخ شنبه 11 آبان 1398 توسط همایون هنرمند نوشته شده است

تیم منتخب هفته نهم لیگ برتر

استقلال و ماشین سازی بیشترین سهم را در تیم منتخب هفته دارند.

تیم منتخب هفته نهم لیگ برتر

به گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری ایلنا، هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر هم با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید. در این میان مثل همیشه برخی از بازیکنان عملکرد خوبی در ترکیب تیم خود داشتند که تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم:


دروازه‌بان: حامد لک (ماشین سازی)

گلر ماشین سازی در هفته نهم یک بار دیگر مقابل پرسپولیس عملکرد درخشانی داشت و توانست مثل دیدار جام حذفی علاوه بر بسته نگه داشتن دروازه خود تا پایان وقت قانونی بازی، پنالتی علیپور را هم به سادگی مهار کند تا یک کلین شیت با ارزش در کارنامه‌اش ثبت شود.


مدافع راست: میلاد فخرالدینی (ذوب آهن)

مدافع راست ذوب آهن در روزی که توانست بازی خوبی در ترکیب تیمش انجام دهد، پنالتی سبزپوشان را هم مقابل شاهین تبدیل به گل کرد تا تیمش را پیش بیاندازد و در نهایت پایه گذار برتری تیمش شد. فخرالدینی روز خوبی در دیدار با شاهین داشت.


مدافع میانی: حامد شیدی (نساجی مازندران)

نساجی در دیدار مقابل صنعت نفت به یک تساوی بدون گل دست یافت و با وجود اینکه حملات زیادی روی دروازه نساجی شکل گرفت ولی حامد شیری با عملکرد خوبش بارها مانع این حملات شد و توانست به خوبی از پس وظایف دفاعی خودش بر بیاید و عملکرد خوبی داشته باشد.


مدافع میانی: محمد اهل شاخه (صنعت نفت)

اهل شاخه در فصل جدید یکی از مهره‌های کلیدی خط دفاع صنعت نفت بوده و در دیدار مقابل نساجی هم عملکرد قابل قبولی از خودش به جا گذاشت و در چند صحنه توانست با جایگیری خوب و واکنش‌های به موقع مقابل مهاجمان نساجی ایستادگی کند و در بسته ماندن دروازه تیمش در این دیدار نقش مثبتی ایفا کرد.


مدافع چپ: عزیز معبودی (ماشین‌سازی)

مدافع چپ ماشین‌سازی در دیدار مقابل پرسپولیس عملکرد قابل قبولی داشت و توانست هم در وظایف دفاعی خودش مثبت عمل کند و هم در نفوذها عملکرد قابل قبولی داشت و چند باری پایه گذار حملات ماشین سازی به سمت دروازه پرسپولیس شد.


هافبک دفاعی: علی کریمی (استقلال)

این روزها حسابی در ترکیب استقلال خوش می‌درخشد و دیدار مقابل تراکتور هم نقطه عطف بازی‌های او تا اینجای فصل بوده است. کریمی هم به خوبی خط هافبک تراکتور را کنترل کرد و به جز برخی مواقع که برتری عددی باعث شکل گیری حملات حریف شد توانست مانع طراحی حمله روی دروازه استقلال شود و در پایان هم با گل زیبایی که به تراکتور زد مزد بازی خوبش را گرفت.


هافبک میانی: قاسم حدادی‌فر (ذوب آهن)

کاپیتان ذوب آهن مثل همیشه نقش یک رهبر را به خوبی در میانه میدان برای این تیم ایفا کرد و توانست سازماندهی خوبی به خط هافبک سبزپوشان بدهد. او پاس گل دوم تیمش را هم به زیبایی برای ارسلان مطهری فرستاد تا نقش مثبتی در برتری 2-0 تیمش مقابل شاهین داشته باشد.


هافبک میانی: امیرحسین کریمی (پیکان)

هافبک میانی پیکان در روزی که این تیم بازی چندان دلچسبی مقابل گل‌گهر انجام نداد توانست عملکرد خوب و مثبتی داشته باشد و بهترین بازیکن تیمش در این دیدار بود و توانست در جمع برترین‌های هفته نوزدهم جای بگیرد.


مهاجم کناری: امیرحسین حسین‌زاده (سایپا)

بازیکن جوان سایپا و یکی از پدیده‌های فصل جدید این تیم در دیدار مقابل شهر خودرو عملکرد خیلی خوبی داشت. او نقش وینگر را در ترکیب سایپا ایفا می‌کرد و ابراهیم صادقی در طول بازی او را از سمت راست به چپ برد و چند بار پستش تغییر کرد ولی در هر صورت عملکردش در طول بازی خوب بود و خطرات زیادی روی دروازه شهر خودرو ایفا کرد که اگر خوش شانس بود می‌توانست منجر به برتری نارنجی‌پوشان شود.


مهاجم کناری : محمدرضا آزادی (تراکتور)

در روزی که تراکتور شکست سنگینی را مقابل استقلال متحمل شد، محمدرضا آزادی، مهاجم جوان این تیم توانست بازی خیلی خوبی از خودش به نمایش بگذارد. آزادی با جایگیری خوب خودش و ضربه دقیق و تک ضربی که به توپ زد توانست از پاس زیبای حاج‌صفی بهترین بهره را ببرد و دروازه استقلال را باز کند. آزادی چند موقعیت دیگر هم برای گلزنی به استقلال داشت که با بدشانسی و درخشش حسینی از دست رفتند.


مهاجم نوک: شیخ دیاباته (استقلال)

دیاباته در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد آن چیزی که همه از او انتظار داشتند را برآورده کند و نشان دهد مهاجم قابلی در ترکیب استقلال است. او در دیدار با تراکتور به تنهایی 3 گل از 4 گل تیمش را هم به ثمر رساند و اگر کمی دقت بیشتری به خرج می‌داد فرصت خوبی هم برای زدن گل چهارم خودش داشت. او با عملکرد درخشانش بهترین بازیکن هفته نهم بود.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text