4 سال پیش 689
یاسر کهن روز

این نوشته در تاریخ چهارشنبه 27 آذر 1398 توسط یاسر کهن روز نوشته شده است

خالقی‌فر علیه باشگاه ماشین سازی حکم گرفت

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود را در مورد چند شکایت اعلام کرد.

خالقی‌فر علیه باشگاه ماشین سازی حکم گرفت

به گزارش فوتفان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه به شرح زیر اعلام کرد:

*با توجه به شکایت رضا خالقی فر از باشگاه ماشین سازی تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ 4 میلیارد و 600 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 82 میلیون و 900 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت علی خماند از فرید بهزادی کریمی (بازیکن صنعت نفت آبادان)، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده اعلام کرد این بازیکن به پرداخت مبلغ 560 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام مبلغ 11 میلیون و 200 هزار ریال در حق علی خماند محکوم گردید.

*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت حسین بهاروند از باشگاه بادران تهران، این باشگاه محکوم به پرداخت مبلغ 210 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 4 میلیون و 200 هزار ریال بابت هزینه دادرسی شد. همچنین خواسته خواهان را نسبت به مازاد مبلغ 210 میلیون ریال رد کرد.

*در پرونده شکایت امیرحسین نوروزی از باشگاه رایکا بابل، کمیته وضعیت دعوای خواهان را با توجه به عدم وجود هرگونه قراردادی با باشگاه واسطه فی مابین طرفین، مردود و قابل رسیدگی نمی داند.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text