4 سال پیش 885
فرزاد داودی

این نوشته در تاریخ جمعه 10 آبان 1398 توسط فرزاد داودی نوشته شده است

ساری: بازی در دربی با سایر بازی ها متفاوت است

سرمربی بیانکونری در کنفرانس خبری آنها قبل از دیدار با تورینو حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او بازی فردا را متفاوت دانست و عنوان کرد ممکن است پیانیچ آماده بازی فردا نباشد. علاوه بر پیانیچ، او در خصوص سایر بازیکنانش نظیر رونالدو، دیبالا و ... نیز صحبت کرد.

ساری: بازی در دربی با سایر بازی ها متفاوت است

به گزارش فوتفان و به نقل از باشگاه یوونتوس، ساری در کنفرانس خبری پیش دیدار آنها با تورینو حاضر شد و سوالات خبرنگاران در مورد بازی فردا و شرایط بازیکنانش پاسخ داد.

یوونتوس هم اکنون با 26 امتیاز صدرنشین سری آ است و شاگردان کونته در تیم اینتر در یک قدمی آنها قرار دارند و در صورت لغزش، ممکن است جای خودشان را با نراتزوری ها عوض کنند.

ساری در مورد دربی تورین گفت: «دربی شبیه به سایر بازی ها نیست و معنای مهمی برای هر دو تیم دارد. من از تورینو انتظار یک تیم با انگیزه در بازی فردا دارم و آنها می آیند که با تمام توان بجنگند، اما ما باید در مسیر خود گام برداریم و متناسب با ویژگی های خود عمل کنیم.

تیم ما باید نهایت احترام را برای والتر ماتزاری (سرمربی تورینو) قائل شود و من احترام زیادی به او و کاری که در این مدت در تیم تورینو انجام داده است میگذارم.

 

 

ساری در مورد حضور دیبالا و رونالدو و همچنین سایر بازیکنان در ترکیب فردا گفت: « هنگامی که رونالدو و دیبالا با یکدیگر در ترکیب قرار میگیرند، ایده آل ترین روش این است که از یک بازیساز در ترکیب استفاده کنیم.

ما یک مهاجم دیگر داریم و او هیگواین است؛ پس از گذراندن یک دوره دشوار، به خوبی به دوران اوجش بازگشت و کیفیت خود را نیز نشان داد.

من در تمرینات نگاه ویژه ای به رمزی دارم اما هنوز نمیدانم که چه هنگام آمادگی او به حدی میرسد که 90 دقیقه بازی کند.

در مورد پیانیچ هم نمیتوانم چیزی بگویم اما ممکن است فردا او را در اختیار نداشته باشیم.»

 

 

ساری در جواب به این سوال که چه کسی میتواند در پست دفاع چپ قرار بگیرد تا الکس ساندرو استراحت کند گفت: « این وابسته به بازی است، اما در این باره ما از دشیلیو یا دانیلو استفاده خواهیم کرد.»

 

 

یوونتوس از فردا و از ساعت 23:15 به مصاف تورینو میرود و این بازی مصادف با سالروز تاسیس باشگاه یوونتوس است و یوونتوس جشن 122 سالگی خود را برگذار خواهد کرد.

تورینو هم اکنون در جدول سری آ با 11 امتیاز در رده سیزدهم است.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text