4 سال پیش 733
فرزاد داودی

این نوشته در تاریخ جمعه 10 آبان 1398 توسط فرزاد داودی نوشته شده است

وضعیت مصدومین تاتنهام برای دیدار با اورتون/لاملا نمیرسد

با اعلام باشگاه تاتنهام و بررسی رسانه ها، تاتنهامی ها در هفته یازدهم لیگ جزیره به مصاف اورتون خواهند رفت که قطعا بازی سختی را در پیش روی دارند و پوچتینو در این دیدار نیز باید بدون چند بازیکن اصلی خود پای به آن مسابقه بگذارد. بزرگترین غایب تاتنهام در بازی روز یکشنبه، نبود اریک لاملا است. پوچتینو در خط دفاعی نیز با مشکل بزرگی رو به رو است.

وضعیت مصدومین تاتنهام برای دیدار با اورتون/لاملا نمیرسد

به گزارش فوتفان، تیم فوتبال تاتنهام در روز یکشنبه و از ساعت 20 در ورزشگاه گودیسون پارک میهمان اورتون خواهد بود که قطعا دیدار سختی برای آنها به شمار می آید.

طبق ادعای رسانه ها و باشاه تاتنهام، یکی از بزرگترین غایبان تاتنهام اریک لاملا است که به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ به احتمال فراوان در بازی روز یکشنبه غایب خواهد بود.

او به دلیل مصدومیت در لیست تیم ملی آرژانتین نیز قرار نگرفت و به نظر میرسد مصدومیت او به گونه ای است که اسم او در کنار اسم هوگو لوریس (شکستگی دست در بازی های قبلی) قرار میگرد و این دو بازیکن غایبان حتمی روز یکشنبه خواهند بود.

 

 

در کنار این دو بازیکن، یان فرتونگن بلژیکی نیز همانند لاملا از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت است و تیم پزشکی تاتنهام در حال ارزیابی وضعیت او هستند اما احتمال قرار نگرفتن او در ترکیب تاتنهام نیز زیاد است و پوچتینو حاضر به ریسک بر روی یکی از اصلی ترین مدافعان خود نیست.

چیزی که به نظر قطعی است این است که لاملا روز یکشنبه غایب است، کسی که میتوان گفت بهترین بازیکن تاتنهام در این فصل بوده است.

با این حال پوچتینو دو گزینه برای جایگزینی لاملا در ترکیب خودش در روز یکشنبه دارد؛ او ممکن است از لوسلسو و یا لوکاس مورا در ترکیب استفاده کند که به نظر میرسد احتمال حضور لوکاس بسیار بیشتر است.

همچنین اگر فرتونگن نیز به بازی یکشنبه نرسد، پوچتینو از سانچز استفاده خواهد کرد.

 

 

مدافع سمت چپ تاتنهام یعنی دنی رز نیز به دلیل 5 کارته بودن بازی روز یکشنبه را از دست خواهد داد تا ببینیم که سرمربی آرژانتینی تاتنهام از چه تدابیری برای خط دفاعی خود در روز یکشنبه استفاده خواهد کرد.

 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text