4 سال پیش 379
رضا کشاورزی

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 9 آبان 1398 توسط رضا کشاورزی نوشته شده است

گل‌محمدی: در زمین کشاورزی بازی کردیم!

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: در این زمین واقعا نمی‌شد کار کرد و احساس می‌کردیم در زمین کشاورزی هستیم.

به گزارش فوتفان، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی مقابل سایپا در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: در این زمین واقعا نمی‌شد کار کرد و برای مسابقه مناسب نیست. احساس می‌کردیم در زمین کشاورزی هستیم. نمی‌دانم چرا باید این مسابقه اینجا انجام می‌شد. دیروز بارندگی بوده و زمین کیفیت خوبی نداشت.

 

وی افزود: جایی برای صحبت در خصوص مسائل فنی نیست. هم ما چند موقعیت گلزنی داشتیم و هم سایپا. اگر این بازی با نتیجه‌ای غیر از صفر بر صفر به پایان می‌رسید، جای تعجب داشت. از سازمان لیگ می‌خواهم برای این دیدارها اهمیت قائل شود و برای محل برگزاری ارزش بگذارد.

 

گل‌محمدی یادآور شد: با این کیفیت هیچ وقت فوتبال ما پیشرفت نمی‌کند بلکه پسرفت هم می‌کند. من هیچ بحث فنی ندارم. این بازی حتی به برطرف کردن نقاط ضعف هم کمکی نمی‌کند اما از هواداران تشکر می‌کنم که از راه دور آمدند و تیم را تشویق کردند. ما می‌خواستیم برنده میدان باشیم که نشد. برای یک بازی حساس این زمین خوب نبود و بازی کیفیت نداشت به همین دلیل درباره مسائل فنی صحبت نکنیم، بهتر است.

 

سرمربی شهر خودرو درباره موقعیت‌های گلزنی برای هر دو تیم، خاطرنشان کرد: ما در تایم خوبی می‌توانستیم به گل برسیم، حیف شد. اگر موقعیت قاسمی‌نژاد به گل تبدیل می‌شد، 3 امتیاز بازی برای ما بود اما نمی‌توانم ایرادی بگیرم چون او تلاش کرد که گل بزند. همین که در این زمین موقعیت ایجاد کردیم، ارزشمند است. 

 

گل‌محمدی درباره داوری، عنوان کرد: نیمه دوم برخی از جاها بازی از دست داور خارج شد و خطاهای بی‌مورد بازیکنان ما را عصبی کرد اما در مجموع از داوری تشکر می‌کنم آنها زحمت خود را کشیدند.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text