4 سال پیش 423
فرزاد داودی

این نوشته در تاریخ شنبه 4 آبان 1398 توسط فرزاد داودی نوشته شده است

منچستر سیتی 3-0 استون ویلا؛ برد راحت سیتیزن ها در اتحاد

تیم فوتبال منچستر سیتی در یک بازی یک طرفه موفق شد با نتیجه 3-0 استون ویلا را شکست دهد. گل های این دیدار را استرلینگ، دی بروینه و گوندوغان به ثمر رساندند. در دقایق پایانی این بازی نیز فرناندینیو از زمین بازی اخراج شد. سیتی با این برد 22 امتیازی شد و به رده دوم بازگشت.

به گزارش فوتفان، تیم فوتبال منچستر سیتی در هفته دهم لیگ جزیره در ورزشگاه اتحاد به مصاف تیم فوتبال استون ویلا رفت که در پایان توانست 3 امتیاز بازی را مال خود کند.

نیمه اول این دیدار با نتیجه 0-0 به پایان رسید.

در این نیمه، بازی در اختیار منچستر سیتی بود اما آنها نتوانستند دروازه حریف را باز کنند.

علاوه بر سیتی، استون ویلا نیز حملاتی را داشت که نتوانستند از آنها استفاده کنند اما در 45 دقیقه نخست، در چند صحنه کار به VAR کشیده شد اما در تمامی صحنه ها تصمیم داور صحیح بود و منجر به پنالتی نشدند.

 

 

 

 

اما با شروع نیمه دوم سیتیزن ها موفق شدند با 3 ضرب در دقیقه 46 به گل دست یابند. پس از آنکه ادرسون بازی را آغاز کرد، ژسوس با یک ضربه سر توپ را به استرلینگ رساند و او نیز توانست پس از تک به تک شدن با دروازه بان حساب کار را 1-0 کند.

در ادامه ژسوس نیز یک تک به تک را از دست داد تا بازی همچنان 1-0 باقی بماند، هرچند که برناردو سیلوا در موقعیت خوبی قرار داشت اما او تصمیم به شوت زدن گرفت و توپ به کرنر رفت.

 

 

گل دوم سیتی ها در شرایطی به ثمر رسید که دی بروینه پس از ارسال یک سانتر،  موفق شد حساب کار را 2-0 کند. پس از این گل به دلیل مشکوک بودن به آفساید به VAR رفت اما آفسایدی در کار نبود و گل مورد قبول واقع شد.

گل سوم را نیز گوندوغان به ثمر رساند و پس از استفاده از ریباند توپ، توانست توپ را روانه دروازه استون ویلا کند تا نتیجه بازی در دقیقه هفتاد 3-0 شود.

در دقایق پایانی بازی فرناندینیو مانع از ضد حمله استون ویلا شد و با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

در ادامه نیز حملات دو تیم نتیجه ای را در بر نداشت و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

اکنون منچستر سیتی با لیورپول 3 امتیاز فاصله دارد، البته لیورپول فردا در ورزشگاه آنفیلد در دیداری سخت میزبان تاتنهام خواهد بود و در صورت برد 28 امتیازی خواهدد شد.

 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text