4 سال پیش 1291
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 2 آبان 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

گروه G لیگ قهرمانان اروپا؛ شکست یاران سردار و برد بنفیکا

لایپزیش طی 10 دقیقه کامبک زد و 3 امتیاز مهم این بازی را بدست آورد. راکیتسکی برای زنیت، لایمر و سابیتزر برای لایپزیش گلزنی کردند. در دیگر بازی این گروه، بنفیکا در یک بازی دراماتیک توانست از سد لیون بگذرد. ممفیس دپای برای لیون، رافا سیلوا و پیزی برای بنفیکا گلزنی کردند.

به گزارش فوتفان، در نخستین بازی گروه G در هفته سوم لیگ قهرمانان، سردار آزمون و یارانش در ورزشگاه ردبول آرنا میهمان لایپزیش بودند.
بازی با حملات تیم میزبان آغاز شد و ادامه یافت، زنیت نیز با یک بازی محتاطانه سعی داشت در ضد حملات به حریف خود زخم بزند.
در دقیقه 11، سردار آزمون شانسی برای گلزنی داشت اما با درخشش سنگربان لایپزیش مواجه شد.
 


در دقیقه 28، راکیتسکی با یک ضربه والی از پشت محوطه جریمه توپ را وارد دروازه تیم میزبان کرد.
 


لایپزیش سعی داشت با فشار بر دروازه زنیت سعی داشتند گل تساوی را به ثمر برسانند اما موفق نشدند و نیمه نخست با نتیجه 1-0 به سود زنیت پایان یافت.
بازیکنان لایپزیش در نیمه دوم کاملا متفاوت ظاهر شدند، ناگلزمن سرمربی این تیم در بین دو نیمه با افزایش انگیزه شاگردانش توانست تیم خود را نجات دهد.
در دقیقه 49، لایمر هافبک جوان لایپزیش روی پاس سابیتزر گل اول لایپزیش را به ثمر رساند.
 


اما این پایان کار نبود و ده دقیقه بعد، در دقیقه 59، شاگردان ناگلزمن توپ را برای بار دوم وارد دوارزه زنیت کردند. سابیترز ارسال کلوسترمن توپ را با سینه استپ کرد و سپس با یک شوت والی توپ را در کنج دروازه زنیت جای داد.
 


لایپزیش پس از به ثمر رساندن گل برتری به حمله‌های خود ادامه داد اما نتواست گل دیگری به ثمر برساند و بازی با نتیجه 2-1 به سود تیم میزبان پایان یافت.

در دیگر بازی گروه G، دو تیم بنفیکا و لیون در ورزشگاه دا لوز پرتغال به مصاف هم رفتند.
در این دیدار، بنفیکا با گل زود هنگام رافا سیلوا در دقیقه 4 پیش افتاد.
 


فرانسوی‌ها برای جبران گل دریافتی، حملاتی را بر روی دروازه بنفیکا ایجاد کردند اما ثمری نداشت و نیمه نخست با برتری 1-0 بنفیکا پایان یافت.
در نیمه دوم بازی با برنامه‌تری را از لیون شاهد بودیم. ممفیس دپای در دقیقه 70 روی دوبایوس توانست گل تساوی را برای تیمش به ثمر برساند.
 


تیم میزبان که شدیدا به برد این بازی نیاز داشت، برای به ثمر رساندن دوباره گل برتری، از تمام قوای هجومی خود استفاده کرد. پیزی، هافبک بنفیکا در دقیقه 85 گل دوم تیمش را به ثمر رساند و پیروزی را به تیمش هدیه داد.
 


بدین ترتیب این دیدار با نتیجه 2-1 به سود بنفیکا پایان یافت.

جدول گروه G پس از پایان دیدارهای امشب:
 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text