4 سال پیش 735
سيدآریا ذاکرنقیى

این نوشته در تاریخ دوشنبه 29 مهر 1398 توسط سيدآریا ذاکرنقیى نوشته شده است

پپ گواردیولا:منچستر سیتی هنوز آماده ی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیست!

پپ گواردیولا در کنفرانس خبری لیگ قهرمانان اروپا برای تقابل با آتالانتا شرکت کرد و گفت که منچستر سیتی هنوز آماده قهرمان شدن در لیگ قهرمانان اروپا نیست و عملکرد مهاجم برزیلی خود گابریل ژسوس را تحسین کرد.

قهرمان فصل گذشته لیگ امسال لیگ را کمی بد آغاز کرده و ۲ شکست را در کارنامه خود ثبت کرده است. اما آن ها پس از شکست ۲ بر صفر در مقابل ولورهمپتون دیروز موفق شدند تا کریستال پالاس را با ۲ گل شکست بدهند و اختلاف خود با لیورپول را به ۶ امتیاز کاهش دهند.لیگ قهرمانان اروپا جامی است که سیتی و گواردیولا خواهان به دست آوردن آن هستند اما گواردیولا معتقد است هنوز به زمان نیاز دارند و به زودی قهرمان نخواهند شد.

گواردیولا در کنفرانس خبری گفت:”ما در زمین حریف توپ ها و موقعیت های زیادی را از دست می دهیم و باید بهتر شویم.زمانی که مردم می گویند لیگ قهرمانان هدف ما است، باید بگویم که هنوز آماده نیستیم. ما موقعیت های زیادی خلق می کنیم و زیاد گل دریافت نمی کنیم.ما تیمی هستیم که در دو فصل گذشته موقعیت های زیادی خلق کردیم و گل های زیادی را به ثمر رساندیم ولی هنوز باید تلاش کنیم و پیشرفت بکنیم.”

گواردیولا در ادامه به مهار دیدنی ادرسون سنگربان تیم خود اشاره کرد و او را تحسین کرد که با یک مهار دیدنی مانع گلزنی کریستیان بنتکه شد.

 

 

در هر صورت تیم گواردیولا در بازی مقابل پالاس نمایش قابل قبولی داشت و استرلینگ چند موقعیت خوب را از دست داد و دی بروینه تیر دروازه را به لرزه در آورد و می توانستند گل های بیشتری را به ثمر برسانند.

گابریل ژسوس موفق شد ۵۰مین گل خود را در لباس سیتی به ثمر برساند، بازیکنی که در ژانویه سال ۲۰۱۷ از تیم پالمیراس برزیل به ارزش ۲۷ میلیون پوند به منچستر سیتی پیوست.

گواردیولا عملکرد این مهاجم برزیلی را تحسین کرد و گفت:‌”او دوران فوتبال طولانی مدتی را خواهد داشت و بازیکن فوق العاده ای است، او بزودی یکی از برترین مهاجمین دنیا خواهد شد و خوشحالیم که در تیم ما حضور دارد. او از زمانی که به منچستر سیتی پیوست بازیکن خوبی بود ولی متاسفانه دو مصدومیت بدی داشت که کمی او را از فرم آماده ی خود دور کرد، اما او قوی است و توانست دوباره به دوران خوب خوب بازگردد. سیتی یک بازیکن جوان را با قیمت خیلی کم به خدمت گرفت و او یکی از بهترین خرید های باشگاه است.او باید برای جایگاهش با آگوئرو بجنگد که کار خیلی سختی است، سرجیو یک اسطوره است ولی گابریل آرام است و همیشه در تمرینات می جنگد تا خودش را ثابت بکند.”

 

 

 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text