4 سال پیش 1217
سيدآریا ذاکرنقیى

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 18 مهر 1398 توسط سيدآریا ذاکرنقیى نوشته شده است

ترنت الکساندر آرنولد: انگلستان باید گل های کمتری بخورد!

ترنت الکساندر آرنولد در مصاحبه ای اعلام کرد اگر می خواهند شانسی برای قهرمان شدن در یورو ۲۰۲۰ داشته باشند، باید در دفاع عملکرد بهتری داشته باشند. تیم گرت ساوتگیت در صورت پیروزی مقابل جمهوری چک احتمال زیاد به عنوان تیم اول به یورو راه پیدا می کند اما تیم ملی انگلستان در ۴ بازی گذشته خود در ۲ بازی ۳ گل دریافت کرده است. ۳ گل از کوزوو خوردند و ۳ گل هم از هلند.

به گزارش فوتفان، ترنت الکساندر آرنولد در مورد وضعیت فعلی تیم ملی انگلستان گفت:"ما باید در دفاع بهتر شویم، می دانیم کجا ضعف داریم و روی آن کار خواهیم کرد. اگر بخواهیم جز بهترین تیم اروپا باشیم و بتونیم در یورو ۲۰۲۰ به مراحل بالاتر برویم و قهرمان شویم، باید کمتر گل بخوریم."

ترنت در مورد بازی گذشته مقابل کوزوو گفت:"کوزوو یک تیمی است که کمتر از حقشان به آن ها پرداخته می شود، آن ها تیم بسیار خوبی هستند و ما از قبل بازی برای آن ها احترام زیادی قائل بودیم و می دانستیم چه بازیکنان خطرناکی دارند.ما موفق شدیم در آن بازی بیشتر ازکوزوو گل بزنیم و ۳ امتیاز را کسب بکنیم ولی اصلا از گل هایی که خوردیم راضی نیستیم و باید روی آن کار بکنیم."

 

در آخر آرنولد گفت:"ما بازیکنان بازی را آنالیز می کنیم و می دانیم حین بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد. این خیلی مهم است که به بازی های گذشته نگاه کنید و ببینید در چه زمان های اشتباه داشتید و دیگر آن ها را تکرار نکنید و بهتر بشوید. مشکل اصلی گل های زیادی است که دریافت می کنیم و امیدواریم در بازی بعد این اتفاق رخ ندهد."

 

 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text