4 سال پیش 894
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 11 مهر 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

نامزدهای بهترین بازیکن هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا

لوئیس سوارز، اشرف حکیمی، امانوئل دیاز و سرژ گنبری به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن‌ هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا اعلام شدند.

به گزارش فوتفان، لیست نامزدهای بهترین بازیکن هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا توسط یوفا منتشر شد‌.
این لیست ۴ نفره متشکل است از: لوئیس سوارز، اشرف حکیمی، امانوئل دنیس و سرژ گنبری

لوئیس سوارز(نمره فوتموب 9): سوارز شب گذشته عامل کامبک بارسلونا مقابل اینتر بود. درحالی که بارسلونا نیمه نخست را با نتیجه ۱-۰ باخته بود، لوئیس سوارز در نیمه دوم دو گل برای تیمش به ثمر رساند و باعث پیروزی تیمش شد.


اشرف حکیمی(نمره فوتموب 8.7): حکیمی نیز شب گذشته مقابل اسلاویاپراگ دو گل به ثمر رساند و دقیقه ۹۰ از زمین خارج شد. قابل ذکر است که پیش از این حکیمی در پست دفاع راست بازی می‌کرد اما شب گذشته با تصمیم سرمربی دورتموند، در پست وینگر چپ بازی کرد.


امانوئل دنیس(نمره در فوتموب 8.6): دنیس مهاجم باشگاه کلو بروخه توانست در یک نیمه مقابل رئال مادرید دبل کند. لازم به ذکر است که این دیدار در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگذار شد و با نتیجه 2-2 به پایان رسید.


سرژ گنبری(نمره فوتموب 9.8): بی شک گنبری شایسته ترین بازیکن برای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا است. در شبی که تیم مونیخی تاتنهام را در لندن با نتیجه ۷-۲ تحقیر کرد، گنبری در دقایق ۵۳، ۵۵، ۸۳ و ۸۸ گلزنی کرد و در صدر جدول گلرنان لیگ قهرمانان فصل جاری قرار گرفت.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text