4 سال پیش 525
سپهر ملک زاده

این نوشته در تاریخ چهارشنبه 10 مهر 1398 توسط سپهر ملک زاده نوشته شده است

پیروزی شیرین اوراوا مقابل شاگردان کاناوارو

اوراواردز ژاپن با شکست ۲ بر صفر میمهمان خود گوانگژو اورگرانده چین، برنده دیدار دوم دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد و گام بلندی برای صعود به فینال برداشت.

به گزارش فوتفان، تیمهای اوراوا ردز ژاپن و گوانگژو اورگرانده چین از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه سایتامای ژاپن با قضاوت کریس بیث استرالیایی در چارچوب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند و در نهایت نماینده تیم میزبان موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر به برتری برسد و گام بلندی برای رسیدن به فینال بردارد.

فابریتسیو بازیکن برزیلی و ۲۹ ساله اوراوا در دقیقه ۱۹ موفق شد با شوتی زیبا دروازه چنگ ژنگ را باز کند. در نیمه دوم نیز تاکهیرو سِکینه با یک شوت سرکش دیگر تیر خلاص را بر پیکره تیم فابیو کاناوارو وارد کرد. در دقایق پایانی تیم میهمان به یک گل رسید اما VAR با اعلام آفساید، این گل را رد کرد تا بازی با همان نتیجه ۲ بر صفر به اتمام برسد.

حالا با این حساب نماینده ژاپن که تاکنون ۲ بار نیز قهرمانی این رقابت‌ها را مال خود کرده شانس بیشتری نسبت به تیم پرستاره چینی برای رسیدن به فینال دارد. گوانگژو هم در بازی برگشت چشم به درخشش ستاره‌های خارجی خود یعنی اندرسون تالیسکا، الکسون و پائولینیو خواهد داشت.

در دیگر بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی، شب گذشته الهلال عربستان موفق شد با نتیجه چهار بر یک از سد میزبان خود السد قطر بگذرد و تقریبا صعود خود به فینال سال ۲۰۱۹ را مسجل کند.

بازی های دور برگشت طی روزهای ۳۰ مهر و یک آبان به انجام خواهد رسید.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text