4 سال پیش 622
سيدآریا ذاکرنقیى

این نوشته در تاریخ جمعه 5 مهر 1398 توسط سيدآریا ذاکرنقیى نوشته شده است

کلوپ: چیزی تا بازگشت آلیسون باقی نمانده است!

لیورپول فردا باید به مصاف شفیلد یونایتد برود. لیورپول تمام امتیاز های ممکن را از ۶ بازی اول به دست آورده و با ۱۸ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است، در آن سمت شفیلد با کسب ۸ امتیاز از ۶ بازی، در رتبه دهم جدول قرار دارد. یورگن کلوپ در کنفرانس پیش از بازی مقابل شفیلد اعلام کرد چیزی تا بازگشت آلیسون باقی نمانده است و همچنین اعلام کرد احتمالا از آخر هفته آلیسون می تواند با بقیه تمرین بکند. کلوپ همچنین در مورد وضعیت مانه و اوریگی اعلام کرد که آماده هستند و با تیم تمرین کردند.

کلوپ: چیزی تا بازگشت آلیسون باقی نمانده است!

به گزارش فوتفان، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری قبل بازی در مورد وضعیت آلیسون بکر، دروازبان مصدوم تیم خود گفت:"آلیسون شرایط خوبی دارد. دیروز با ما تمرین نکرد اما با مربی دروازبان تیم تمرین کامل داشت و بنظر میاد وضعیتش بهتر شده است و روز به روز به آمادگی لازم برای بازی کردن نزدیک تر می شود. ما باید با تیم پزشکی صحبت کنیم تا از تاریخ بازگشت آلیسون با خبر بشیم ولی احتمال زیاد او از یکشنبه با باقی اعضای تیم تمرین خواهد کرد اما هنوز چیزی مشخص نیست." 

لیورپول به دنبال این است تا وضعیت خوب خود در لیگ را ادامه بدهد و بتواند در بازی مقابل شفیلد پیروز از زمین خارج شود.

 

 

آدریان که در غیاب آلیسون در درون دروازه لیورپول قرار گرفته است،از نظر کلوپ عملکرد قابل قبولی داشته و از او خیلی راضی است. 

کلوپ در مورد آدریان می گوید:"آدریان تا اینجا عالی بوده و او کار ما را راحت کرد، اگر نبود و مجبور می شدیم بعد از یک هفته باز هم از آلیسون استفاده کنیم، شاید همه چیز فرق می کرد.اصلا نمی خواهیم ریسک کنیم و منتظر می مانیم تا آلیسون کاملا آماده بشود، فعلا آدریان دروازبان ما است و عالی بوده."

 

 

لیورپول ۱۵ بازی پیاپی در لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشته است و اکنون به دنبال شکستن رکورد ۱۸ پیروزی پیاپی است، رکوردی که در اختیار منچسترسیتی است ولی به هر حال کلوپ می گوید تمرکزش روی بازی مقابل شفیلد است.

کلوپ در این باره می گوید:"ما اصلا به این موضوع فکر نمی کنیم، تنها جایی که بهش فکر می کنیم در کنفرانس خبری قبل بازی است و بیرون اینجا کسی حرف از شکستن رکورد نمی کند و حواسمان روی بازی بعدی است.به همین دلیل است که موفق شدیم پیروز باشیم. خدا رو شکر می کنم که در لیگ قهرمانان اروپا و باقی جام ها باختیم تا یادمان نرود باختن چگونه است و این مهم ترین چیز است."

 

 

کلوپ در رابطه با بازی مقابل شفیلد یونایتد گفت:"ما باید تلاش بکنیم تا روز آن ها را خراب کنیم، برنامه ی ما این است.شاید ما جز یکی از برترین تیم ها باشیم اما نمی خواهیم اعتماد به نفس کاذب داشته باشیم و می خواهیم مانند یکی از برترین تیم ها بازی بکنیم.من اصلا درک نمی کنم چرا شفیلد باید برتری نسبت به ما داشته باشه بجز اینکه بازی در زمین آن ها است. آیا اونا بیشتر از ما می جنگند؟ خیر، آیا اونا بیشتر از ما میدوند؟ خیر، آیا ما اجازه می دهیم که بهتر از ما باشند؟خیر. ما باید تمام حواسمان را جمع بکنیم و بتوانیم با ۳ امتیاز استادیوم را ترک بکنیم، برنامه ی ما این است.

 

 

 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text