4 سال پیش 787
پارسا خداپرست

این نوشته در تاریخ دوشنبه 25 آذر 1398 توسط پارسا خداپرست نوشته شده است

شوچنکو: میلان یک باشگاه منحصر به فرد است

آندری شوچنکو مهاجم افسانه‌ای روسونر‌ی‌ها عنوان کرد که میلان هیچ‌گاه به پایان نمی‌رسد.

شوچنکو: میلان یک باشگاه منحصر به فرد است

به گزارش فوتفان، روز گذشته، تولد ۱۲۰ سالگی باشگاه آث میلان بود که این مهم، پیام‌های مختلفی را از طرف اساطیر این باشگاه به همراه داشت و گاتزتا دلو اسپورت نیز به همین مناسبت، با آندری شوچنکو گفت و گویی را انجام داده است.

 

شوچنکو در این گفت و گو در مورد باشگاه میلان گفت: «میلان یک باشگاه منحصر به فرد است و مانند فیلم عالی است که هیچ‌گاه پایان نمی‌یابد، عاشقان فوتبال منظور من از این حرف را متوجه می‌شوند. بازی کردن و پیروز شدن با پیراهن میلان من را بسیار خوشحال می‌کرد و این باشگاهی بود که من از کودکی آن را دنبال می‌کردم و همیشه در رویای من بود که روزی برای میلان بازی کنم. قهرمانان بسیاری در میلان از جمله بارسی، ریورا و بسیاری دیگر حضور داشتند اما مالدینی نماد این باشگاه است. پدر او، سزار مالدینی کاپیتان و مربی بود، خود او کاپیتان بود و اکنون در مدیریت تیم است و همچنین پسر او نیز برای میلان بازی می‌کند، این یک داستان منحصر به فرد است که همواره در تاریخ این باشگاه باقی می‌ماند و برای همین اگر واقعا بخواهم یک بازیکن در تاریخ باشگاه میلان را انتخاب کنم، بنظرم انتخاب پائولو بهترین کار است. تولد ۱۲۰ سالگی باشگاه نه تنها برای ما که شانس بازی برای این تیم را داشتیم بلکه برای همه‌‌ی فوتبال دوستان یک جشن است.»

 

شوچنکو در طی سال‌های ۲۰۰۶-۱۹۹۹ و ۰۹-۲۰۰۸ در میلان حضور داشت و در ۳۲۲ بازی که برای روسونری‌ها به میدان رفت، موفق به ثمر رساندن ۱۷۵ گل شد.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text