4 سال پیش 255
رضا کشاورزی

این نوشته در تاریخ شنبه 23 آذر 1398 توسط رضا کشاورزی نوشته شده است

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سایپا

کالدرون در پرسپولیس به ترکیب ثابت و مورد نظر خودش رسیده است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سایپا

به گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری ایلنا، پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر و از ساعت 15 امروز در دیداری حساس باید به مصاف سایپا برود و با توجه به جایگاهی که در جدول دارد نیاز مبرم به هر سه امتیاز این بازی خواهد داشت.

 

در این دیدار کالدرون از همان سیستم و روش بازی چند هفته اخیر خودش که با آن نتایج نسبتاً خوبی گرفته استفاده خواهد کرد.

 

در دروازه سرخپوشان برخلاف انتظار علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت جزئی نیمکت نشین است و بوژیدار رادوشوویچ به واسطه درخشش در دیدارهایی که در ترکیب بوده در این دیدار هم حضورش در زمین محتمل است.

 

در خط دفاع زوج شجاع خلیل‌زاده - سیدجلال حسینی در کنار هم بازی می‌کنند و با توجه به اینکه کنعانی‌زادگان نتوانست انتظارات را در دیدار قبلی برآورده کند به نیمکت برمی‌گردد.

 

مهدی شیری که به تازگی قراردادش را تمدید کرده مثل همیشه دفاع راست ثابت پرسپولیس است و در آن سوی میدان هم محمد انصاری سمت چپ خط دفاع را در اختیار دارد.

 

پرسپولیس مثل همیشه از دو هافبک دفاعی یعنی احمد نوراللهی و محسن ربیع‌خواه در کنار هم استفاده می‌کند و 3 هافبک هجومی این تیم را هم وحید امیری، مهدی ترابی و بشار رسن تشکیل می‌دهند.

 

در نهایت علی علیپور که این روزها دوباره به شرایط خوبش برگشته و برای پرسپولیس خوب گلزنی می‌کند تنها مهاجم در نوک حمله سرخپوشان است.

 

Screenshot_2019-11-26 Football Form1ation Creator - Make Your Team and Share Tactics

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text