4 سال پیش 475
رضا کشاورزی

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 14 آذر 1398 توسط رضا کشاورزی نوشته شده است

سرمربی گل گهر سیرجان کنار گذاشتن ۵ بازیکن از تیم را تایید کرد

پس از انتشار خبر حضور نیافتن ۵ بازیکن فعلی تیم گل گهر سیرجان در تمرینات اخیر، سرمربی این تیم کنار گذاشتن این ۵ بازیکن را تایید کرد.

سرمربی گل گهر سیرجان کنار گذاشتن ۵ بازیکن از تیم را تایید کرد

به گزارش فوتفان، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفت و گو با خبرگزاری  ایسنا، با اشاره به نزدیک بودن به نیم فصل لیگ برتر فوتبال کشور و زمان نقل و انتقالات بازیکنان، گفت: نیم فصل آخرین و بهترین فرصتی است که می شود برای تیم کارهای اساسی کرد و مسلما تیم را ترمیم می کنیم.

 

مجید جلالی افزود: لیست بازیکنان گل گهر پر است و برای اینکه بتوانیم با بازیکن جدید قرارداد ببندیم ناچاریم برای خالی شدن جایگاه ها در لیست، عذر چند بازیکن را بخواهیم.

 

وی ادامه داد:  «مهدی زبیدی»، «پیمان نامور»، «پدرام قاضی زاده»، «فرشاد بیابانی» و «شاهین عباسیان» ۵ بازیکنی هستند که به آنها اعلام شده نتوانسته اند آنطور که لازم است به تیم کمک کنند و می توانند برای پیوستن به تیم های دیگر اقدام کنند.

 

جلالی ادامه داد: برای ترکیب لیست های تیم از تیم های پایه گل گهر هم استفاده خواهم کرد و حتی بازی های تیم جوانان گل گهر را هم از نزدیک دیده ام.

 

با وجود اینکه سرپرست تیم گل گهر از حضور احتمالی گادوین منشا بازیکن سابق تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس به عنوان یکی از بازیکن جدید گل گهر سیرجان خبر داده بود، اما جلالی اظهار کرد: نمی توانم نام بازیکنانی را ببرم چون هنوز هیچ چیز قطعی نیست و مذاکره جدی صورت نگرفته است.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text