4 سال پیش 309
سینا حقوردی

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 14 آذر 1398 توسط سینا حقوردی نوشته شده است

ملاقات رحمتی با استقلالی‌ها در ابتدای تونل وحشت

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز (پنجشنبه) با برگزاری شش دیدار به پایان می‌رسد که بدون شک تیم‌های استقلال و شهر خودرو حساس‌ترین بازی هفته را برگزار خواهند کرد.

ملاقات رحمتی با استقلالی‌ها در ابتدای تونل وحشت

 

به گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری تسنیم، هفته سیزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز (پنجشنبه) با برگزاری شش دیدار در شهر‌های تهران, تبریز, سیرجان, قائمشهر, آبادان و اصفهان پیگیری می‌شود. رقابت‌های این هفته روز گذشته با برگزاری دو دیدار آغاز شده بود که هر دو بازی به تساوی انجامید. در زیر نگاهی به دیدار مهم هفته سیزدهم خواهیم داشت:

استقلال - شهر خودرو

بدون شک حساس‌ترین دیدار هفته, نخستین بازی روز دوم مسابقات است. جایی که استقلال رو به رشد و متحول شده آندره‌آ استراماچونی باید در ورزشگاه آزادی از تیم خوب و یکدست شهر خودرو پذیرایی کند. استقلالی‌ها که هفته گذشته در اصفهان یک دیدار مهیج و دیدنی را مقابل سپاهان برگزار کردند و از صدرنشین لیگ برتر یک امتیاز دشت کردند, حالا دیدارشان مقابل یکی دیگر از مدعیان لیگ بسیار دیدنی و حساس پیش‌بینی می‌شود.

استقلال با یک بازی بیشتر نسبت به شهر خودرو 22 امتیازی و در رده سوم جدول قرار دارد و می‌تواند در این بازی با پیروزی برای رتبه دوم و حتی صدرنشینی اقدام کند. یحیی گل‌محمدی که از سه بازی پیش روی شهر خودرو مقابل استقلال، سپاهان و نساجی به‌عنوان «تونل وحشت» یاد کرده بود، به خوبی می‌داند برای اینکه تیمش را در کورس تیم‌های بالا جدول نگه دارد باید در این بازی حداقل امتیاز را کسب کرده و اجازه پیشروی بیشتر را به استقلال ندهند.

برای این بازی استقبال خوبی شده و هواداران استقلال که این روز‌ها از عملکرد تیم‌شان رضایت دارند, بسیاری از بلیت‌های این بازی را خریداری کرده‌اند. استقلالی‌ها میلاد زکی‌پور و سیاوش یزدانی را در این بازی به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و شیخ دیاباته نیز مشخص نیست که می‌تواند آبی‌پوشان را در بازی عصر امروز همراهی کند یا خیر. یکی دیگر از اتفاقات جالب این بازی رویارویی سیدمهدی رحمتی که ابتدای فصل به مشهد رفت با تیم سابقش است که می‌تواند حساسیت‌های مسابقه را دوچندان کند. از جهت دیگر یحیی‌گل‌محمدی که سابقه هدایت پرسپولیس را در کارنامه دارد، مصافش با استقلال قابل توجه است.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text