4 سال پیش 774
فرزاد داودی

این نوشته در تاریخ سه شنبه 12 آذر 1398 توسط فرزاد داودی نوشته شده است

تسلیم شدن، بهترین راه برای مقابله با لیونل مسی

پس از گل پیروزی بخش لیونل مسی در برابر اتلتیکو مادرید، مربی و بازیکنان این تیم به توانایی مسی و فوق العاده بودن و اشاره کردند.

تسلیم شدن، بهترین راه برای مقابله با لیونل مسی

به گزارش فوتفان، در هفته پانزدهم لالیگا، تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تیم فوتبال بارسلونا بود.

شاگردان سیمئونه در طول بازی عملکرد بهتری را نسبت به کاتالان ها داشتند و بار ها تا باز کردن دروازه آنها پیش رفتند اما ترشتگن شب بینظیری را پشت سر گذاشت و با سیو های متعددی که داشت مانع از گشودن دروازه تیمش شد.

اما در دقایق پایان این بازی، لیونل مسی طی یک همکاری با سوارز و با یک شوت دیدنی توانست دروازه اوبلاک را باز کند تا بارسایی ها باز هم بتوانند روی خلاقیت این مهاجم آرژانتینی خود به پیروزی دست یابند.

در پایان این بازی، سیمئونه، کوکه و توماس مصاحبه هایی را انجام دادند که در آن معتقد هستند که تنها تفاوت دو تیم مسی بوده است.

سیمئونه در مورد مسی میگوید: « بارسلونا در مسابقات پیروز میشود زیرا آنها بهترین ها را (لیونل مسی) را دارند. »

توماس هافبک این تیم نیز پس از پایان بازی گفت: « شما هرگز نمیتوانید تیمی که مسی را دارد با تیمی که او را ندارد مقایسه کنید. »

کوکه نیز درباره او گفت: « ما در این بازی سزاوار برد بودیم، اما وقتی تیم حریف لیونل مسی را دارد، شما هبچ کاری را نمیتوانید انجام دهید.»

 

 

 

با این برد، بارسلونا دوباره به صدر بازگشت و در کنار رئال مادرید قرار گرفت.

اتلتیکو نیز پس از این باخت کار سختی را برای قهرمان شدن در این فصل خواهد داشت.

همچنین دیشب لیونل مسی توانست ششمین توپ طلای خود را به دست آورد.

 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text