4 سال پیش 675
سيدآریا ذاکرنقیى

این نوشته در تاریخ چهارشنبه 3 مهر 1398 توسط سيدآریا ذاکرنقیى نوشته شده است

آلیسون نزدیک به بازگشت به میادین

آلیسون بکر دروازبان برزیلی لیورپول که در اولین بازی فصل مقابل نوریچ مصدوم شد، در مصاحبه ای اعلام کرد وضعیتش بهبود یافته است و به زودی به میادین باز خواهد گشت.

آلیسون نزدیک به بازگشت به میادین

به گزارش فوتفان، آلیسون بکر برزیلی که در روز دوشنبه ی جایزه ی بهترین دروازبان سال رو دریافت کرد، اکنون می تواند در زمین چمن تمرین بکند و وضعیت او بهتر شده است.

او در مصاحبه ای با وبسایت لیورپول گفت:"اکنون وضعیت خوبی دارم و فک کنم به زودی به میادین باز خواهم گشت. من اکنون دوباره تمریناتم را شروع کردم و حالم خیلی خوب است. من به خودم اعتماد دارم و الان باید با تمام توان سعی بکنم به آمادگی لازم برسم و کاری که عاشقش هستم را انجام بدهم. وقتی به دو هفته گذشته نگاه می کنم، من نمی توانستم راه بروم ولی الان می توانم با همان پای مصدوم، بدوام و بپرم و خیلی خوشحال هستم. من تمام بازی ها را از تلویزیون می بینم، جو وحشتناک آنفیلد، بازی های خارج از خانه، و وقتی این بازی ها را می بینم مدام در حال فکر کردن هستم و می خواهم زودتر برگردم و به تیم و هم تیمی هام کمک بکنم."

 

 

آدریان دروازبانی که چهار روز قبل از اولین بازی فصل به لیورپول پیوست، از همان بازی اول و با مصدومیت آلیسون در درون دروازه لیورپول قرار گرفت و در ادامه با مهار پنالتی در سوپرکاپ قرمز ها را قهرمان کرد.

آلیسون در مورد تیم گفت:"بنظرم کل تیم عالی کار کرده،مخصوصا آدریان."

 

 

 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text