4 سال پیش 762
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ جمعه 8 آذر 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

کلوپ: از خبر اخراج امری شوکه شدم

یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی با برایتون حضور یافت و درمورد مسائل مختلفی صحبت کرد. او همچنین درمورد اخراج اونای امری نیز اظهار نظر کرد و مربی‌گری را شغلی سخت و طاقت فرسا خواند.

کلوپ: از خبر اخراج امری شوکه شدم

به گزارش فوتفان، دو تیک لیورپول و برایتون فردا ساعت 18:30 در چهارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم خواهند رفت. یورگن کلوپ به عنوان سرمربی باشگاه لیورپول در کنفرانس خبری پیش از این بازی حضور یافت و درمورد مسائل مختلفی صحبت کرد.

شرایط بازی با برایتون:
"برایتون با یک هفته استراحت به مصاف ما می‌آید، آن‌ها مقابل منچسترسیتی ۴۸% مالکیت توپ داشتند که آمار بسیار خوبی استو مطمئنم برای کسب امتیاز به آنفیلد می‌آیند."

مصدومیت فابینیو و ماتیپ:
"مصدومیت فابینیو قطعا خبر بدی است و نبود ما را به چالش خواهد کشاند. از زمان دقیق بازگشتش اطلاعی ندارم اما مطمعنا بازی‌هایی که تا کریسمس در پیش داریم را از دست خواهد داد. هیچ ایده‌ای درباره زمان بازگشت ماتیپ ندارم"

اخراج اونای امری:
"از خبر اخراج امری شوکه شدم. آرسنال باید به دنبال راه حل باشد. مربی‌گری شغل بسیار سخت و پر فشاری است، مربیانی را می‌شناسم که تحت درمان بیماری‌های روانی هستند! باید خیلی چیزها را نادیده بگیریم و به حرف مردم توجه نکنیم."
 


پروژه توسعه آنفیلد:
"هنوز خیلی زود است که درباره چهره ورزشگاه بعد از افزایش ظرفیت صحبت کنیم ولی چند تا عکس از آن دیده‌ام. مشخص است که باشگاه به دنبال پیشرفت است."

وابستگی به مثلث صلاح، فیرمینو و مانه:
"با این حرف که در گل‌زنی بیش از حد به مثلث تهاجمی وابسته‌ایم، مخالفم. اصلا اهمیتی برایم ندارد چه کسی گل می‌زند، فقط وقتی توپ به تور می‌خورد خوشحال می‌شوم! البته غیر قابل پیش‌بینی بودن چیز خوبی است، همچنین تا اینجای فصل، می‌توانستیم آمار گل‌زنی بهتری داشته با‌شیم."

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text