4 سال پیش 827
فرزاد داودی

این نوشته در تاریخ جمعه 8 آذر 1398 توسط فرزاد داودی نوشته شده است

تبریک اوزیل، تو بردی!

بالاخره پس از کش و قوس های فراوان، اونای امری از هدایت توپچی ها برکنار شد و این میتواند خبر خوبی برای هافبک آلمانی توپچی ها باشد.

تبریک اوزیل، تو بردی!

به گزارش فوتفان، اونای امری در پی گرفتن نتایج ضعیف در آرسنال از هدایت این تیم برکنار شد و لیورنبرگ موقتا به عنوان سرمربی جدید توپچی ها بر روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

خبر برکناری امری از آرسنال میتواند خبر بسیار خوبی برای مسوت اوزیل باشد زیرا او در این مدت رابطه نه چندان خوبی را با امری داشت.

امری در خیلی از بازی ها اوزیل را در لیست ۱۸ نفره قرار نداد در حالی که اوزیل عنوان کرده بود که کاملا آماده است تا در ترکیب قرار بگیرد.

حتی روز قبل از بازی آرسنال و اینتراخت در لیگ اروپا که به باخت ۲-۱ توپچی ها منجر شد، ما بین امری و اوزیل درگیری های لفظی به وجود آمده بود و اوزیل خطاب به سرمربی تیمش گفته بود که تو فردا اخراج خواهی شد و در نهایت این جمله اوزیل نیز به واقعیت تبدیل شد و این سرمربی از هدایت تیمش برکنار شد.

 

اکنون باید منتظر بماینم چه کسی در آینده به عنوان سرمربی توپچی ها انتخاب میشود و آیا مسوت اوزیل در برنامه های او نقشی دارد یا خیر هر چند که در بازی های اخیر آرسنال اوزیل یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود و اگر در روز های آینده آمادگی خودش را حفظ کند، به احتمال فراوان او را باز هم در ترکیب توپچی ها خواهیم دید.

 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text