4 سال پیش 167
محمد جواد رحمانی صالح

این نوشته در تاریخ پنجشنبه 7 آذر 1398 توسط محمد جواد رحمانی صالح نوشته شده است

جلالی: علاوه بر بازی زیبا، نتیجه هم می‌خواهیم

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: تیم ما در چند بازی اخیر خوب بازی کرده اما دیگر نتیجه هم برای ما مهم است.

جلالی: علاوه بر بازی زیبا، نتیجه هم می‌خواهیم

به گزارش فوتفان ، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد، اظهار کرد: از اینکه در اهواز هستیم خوشحالیم‌. ما یک تیم رو به پیشرفتیم و اگر فردا با دقت نگاه کنید خواهید دید که تیم ما حرکت رو به جلویی داشته و می‌خواهیم علاوه بر بازی خوب نتیجه هم بگیریم.

وی افزود: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و آمادگی خوبی داریم تا بازی خوبی را ارائه کنیم.

جلالی با اشاره به مدت زمان حضورش در فولاد گفت: بهترین سال‌های مربیگری‌ام را از نظر سنی در فولاد سپری کردم و در آن مدت پیشنهادات خوبی هم داشتم اما خوشحالم در فولاد ماندم و واقعا دوران بسیار خوبی بود.

وی در پاسخ به این پرسش که تیمش در چه خطوطی بیشتر به تقویت نیاز دارد، عنوان کرد: همانطور که گفتم تیم ما خوب بازی می‌کند امانتیجه لازم را نمی‌گیرد؛ وقتی تیمی چنین شرایطی دارد، عمدتاً دو دلیل دارد. یکی اینکه کارهای تیمی بازیکنان نقص‌های اساسی دارد، دیگری هم اینکه تیم از نظر سطح مهارتی، نیاز به ترمیم دارد. ما در بخش تاکتیکی در تمرینات وقت می‌گذاریم و کار می‌کنیم، اما در پُست‌های مختلف به ترمیم نیاز داریم.

جلالی ادامه داد: تا جایی که قوانین به ما اجازه می‌دهد، برنامه‌ای که برای نیم‌فصل آماده کردیم را پیش می‌بریم. مدیران باشگاه هم مُصِرّانه از این برنامه‌ها حمایت می‌کنند و متعهدانه به دنبال اجرای آنها هستند. فکر می‌کنم به امید خدا، می‌توانید روزهای خوبی را در تیم ما ببینید.

سرمربی گل‌گهر سیرجان در پاسخ به پرسشی درباره پست اصلی بهنام برزای، بیان کرد: خودتان فردا ترکیب را می‌بینید.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text