4 سال پیش 264
یاسر کهن روز

این نوشته در تاریخ چهارشنبه 6 آذر 1398 توسط یاسر کهن روز نوشته شده است

واکنش سرپرست گل‌گهر به مذاکره با مسلمان

سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان هرگونه مذاکره با هافبک سپاهان را رد کرد.

واکنش سرپرست گل‌گهر به مذاکره با مسلمان

به گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری فارس، در روزهای اخیر شایعه مذاکرات باشگاه گل‌گهر با محسن مسلمان مطرح شده بود اما سرپرست تیم سیرجانی این موضوع را نادرست می‌داند.

حسن بداخشان ضمن رد این شایعه به خبرنگار ورزشی فارس گفت:‌ باشگاه گل‌گهر صحبتی با محسن مسلمان نداشته است. هنوز چند بازی تا شروع تعطیلات نیم‌فصل باقی مانده و بدون شک هیچ تیمی نمی‌خواهد با مطرح کردن این صحبت‌ها تمرکز بازیکنانش را به هم بریزد. مجید جلالی هنوز هیچ لیستی در مورد ورودی‌ها و خروجی‌های نیم فصل نداده و مشغول آماده سازی بازیکنان برای بازی‌های پیش رو است. 

وی افزود: این صحبت‌ها شاید از طریق مدیربرنامه‌ها مطرح می‌شوند و باشگاه ما با هیچ بازیکنی صحبت نکرده است. حتی  نصیرزاده با من تماس گرفت و گفت شنیده‌ام شما با احمدرضا زنده روح صحبت کرده‌اید اما به او گفتم اصلا چنین چیزی صحت ندارد.همانطور که دوست نداریم در جریان مسابقات کسی با بازیکن ما صحبت کند، خودمان هم دوست نداریم این کار را انجام بدهیم چون یک کار غیرحرفه‌ای و بداخلاقی است.

به گزارش فارس، تیم گل‌گهر سیرجان که در حال حاضر در تهران تمریناتش را پیگیری می‌کند، فردا بعدازظهر از پایتخت راهی اهواز می‌شود تا اردوی خودش را برای بازی این هفته مقابل فولاد در این شهر برپا کند. شاگردان جلالی سپس بعد از انجام بازی در روز جمعه، دوباره به تهران باز می‌گردند و تا سه شنبه تمریناتشان را در این شهر پیگیری می‌کنند.

اعضای تیم گل‌گهر سه شنب شب از تهران به سیرجان می‌روند تا آماده میزبانی از نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر شوند.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text