4 سال پیش 883
امیرحسین غدیری

این نوشته در تاریخ شنبه 2 آذر 1398 توسط امیرحسین غدیری نوشته شده است

دورتموند 3-3 پادربورن؛ فرار از شکست زنبورها مقابل تیم قعرنشین بوندسلیگا

درحالی که دروتموند در نیمه اول با نتیجه 3-0 مقابل حریف قعرنشین خود عقب افتاده بود، توانست در نیمه دوم با گل های جیدون سانچو، اکسل ویتسل و مارکو رویس بازی را به تساوی بکشاند.

دورتموند 3-3 پادربورن؛ فرار از شکست زنبورها مقابل تیم قعرنشین بوندسلیگا

به گزارش فوتفان، پس از دو هفته تعطیلی رقابت‌های فوتبال باشگاهی، دو تیم بورسیا دورتموند و پادربورن در چهارچوب هفته دوازدهم رقابت های بوندسلیگا در ورزشگاه وست فالن به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه 3-3 و تقسیم امتیازات بین دو تیم پایان یافت.
در این دیدار ابتدا پادربورن با دو گل دقایق در 5 و 37 توسط مامبا و تک گل هانتمن در دقیقه 43 ، سه بر صفر از دورتمتد پیش افتاد و دو تیم با نتیجه 3-0 به سود پادربورن راهی رختکن شدند.
 


با شروع نیمه دوم، تیم فاوره که ظاهرا تخصص خوبی در کامبک پیدا کرده است توانست بازی را در دست بگیرد و با ارائه نمایشی زیبا و با زدن سه گل از شکست خانگی مقابل حریفش جلوگیری کند.
زرد پوشان با شروع نیمه دوم خیلی زود با گل سانچو در دقیقه 47 به بازی برگشتند. در ادامه در دقیقه 84 ویتسل گل دوم را زد و در نهایت کاپیتان مارکو رویس نیز با گلی که در دقیقه 92 به ثمر رساند، باعث شد زنبورها در ثانیه های آخر بازی از شکست فرار کنند.
 

 

 


دورتمند با کسب این تساوی 20 امتیازی شد و با توجه به نزدیک بودن سایر تیم ها، احتمال سقوط این تیم از رده پنجم به پایین تر وجود دارد.
در ادامه هفته دوازدهم و در مهم ترین مسابقات مونشن گلادباخ صدرنشین مسابقات به مصاف یونیون برلین خواهد رفت. بایرن مونیخ در زمین دوسلدروف به میدان می‌رود. لایپزیش با کلن روبه رو میشود و در دیگر مسابقه مهم این رقابت‌ها، دو تیم بایر لورکوزن و فرایبورگ برابر هم قرار خواهند گرفت.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text