4 سال پیش 476
یاسر کهن روز

این نوشته در تاریخ چهارشنبه 22 آبان 1398 توسط یاسر کهن روز نوشته شده است

جواهری: گل گهر در پرداخت حقوق ویلموتس ورود نکرد

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: در بحث پرداخت حقوق مارک ویلموتس باشگاه گل‌گهر ورود نکرده و اطلاعی هم ندارد.

جواهری: گل گهر در پرداخت حقوق ویلموتس ورود نکرد

به گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری فارس، محمد جواهری در حاشیه افتتاحیه کنگره فوتبال کلینیک در خصوص شرایط و وضعیت باشگاه گل گهر گفت: ما وقتی به لیگ برتر صعود کردیم، قراردادوینگو بگوویچ را به عنوان سرمربی تیم تمدید کردیم. ما تیم را با وینگو بگوویچ بستیم. در هفته ششم احساس کردیم آن انتظارات فنی را سرمربی نمی‌تواند برآورده کند. دست سرمربی برای جذب بازیکن باز بود. تیمی که برای سال اول به لیگ برتر آمده، هدفش باید ماندن در لیگ برتر باشد که واقعاً کار سختی است. ما فقط می‌توانستیم هشت بازیکن لیگ برتری بگیریم و اختلاف بازیکنانی که در لیگ یک بازی می‌کردند و بازیکنانی که در لیگ برتر هستند، از نظر فنی زیاد است. کار ما خیلی سخت شد و ما در کارزاری که تا اینجا داشتیم دچار مصدومیت‌هایی شدیم. بازیکنان اصلی ما متأسفانه مصدوم شدند. حدود پنج شش بازیکن ما مصدوم شدند. متأسفانه نتایجی که مدنظر ما بود کسب نشد. 

جواهری در ادامه اظهار داشت: مجید جلالی سه هفته است آمده و ما باز هم همان ترکیب قبل را داریم. باید تا نیم‌فصل با این تعداد بازیکنان و این ترکیب ادامه بدهیم. روز جمعه یک بازی عقب‌افتاده با شهر خودرو داریم و آن هم بازی سختی است. تلاشمان را می‌کنیم که امسال گل گهر را در لیگ برتر نگه داریم. به بچه‌ها تأکید داریم که تیم باید در لیگ برتر بماند. باشگاه گل گهر پشتوانه مالی خیلی خوبی دارد. امسال موفق شدیم به لیگ برتر بیاییم. تمام تلاش من و همکارانم این است که تیم را در لیگ برتر نگه داریم. به امید خداگل گهر در تیم لیگ برتر بماند تا به فوتبال ایران کمک کند.

وی در مورد سقف قرارداد دو بازیکن خارجی این تیم گفت: بحث بازیکنان خارجی تأکید سرمربی خارجی ما بینگووگوویچ بود، او اصرار داشت این بازیکنان جذب شوند و به پتانسیل فنی آنها خیلی اعتقاد داشت. باشگاه هم به تبع چون چهارسالتجربه کار با بگوویچ را داشت، به او احترام گذاشت و بازیکنان خارجی که مدنظر او بودند را جذب کرد. بگوویچ تأکید و اعتماد زیادی به بازیکنان خارجی داشت، روز آخر هم که ایران را ترک می‌کرد به او گفتم شما به این بازیکنان خیلی اعتقاد داشتید و او گفت باید به آنها زمان بدهیم. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به این مسئله مشکوک نشد، گفت: ما در این چهار سال حضور خاصی از او ندیدیم. اختیار تام به او داده شد و او بازیکنان خارجی را جذب کرد. بازیکنان انتظارات مجید جلالی را برآورده نکردند و او نیز از این بازیکنان ابراز نارضایتی می‌کند و قرارداد آنها به صورت توافقی فسخ شد و آنها از ما جدا شدند. 

مدیرعامل باشگاه گلگهر در مورد شایعه‌ای که در خصوص پرداخت حقوق مارک ویلموتس مطرح شده است، گفت: این شایعه فکر کنم از آنجا به وجود آمد که ویلموتس بازدیدی از کارخانه گلگهر سیرجان داشت. جناب ساکت به عنوان مدیر تیم‌های ملی تماس گرفتند و اعلام کردند که برنامه ویلموتس به گونه‌ای است که تمام بازی‌های شهرستان را به صورت دوره‌ای ببیند. قرار است ما برای بازی با پارس جنوبی به سیرجان بیاییم و خواهش من این است که در این دو روزی که آنجا هستیم برنامه‌ریزی خوبی انجام بدهیم و در شب اول به خانه دکتری که محقق و سیرجان‌شناس است رفتیم،‌روز بعد بازدید از کارخانه گلگهر را در دستور کار قرار دادیم. هر شخصیت ورزشی که به سیرجان آمده بازدید از کارخانه گلگهر برایش جذابیت داشته. این شایعه‌ای که می‌گویید در حد همان شایعه است و باشگاه گل گهر به هیچ عنوان در قضیه پرداخت حقوق ویلموتس ورود نکرده است. 

جواهری در مورد سطح کلان مدیریت و اینکه مهدی تاج هم از مدیران صنعتی محسوب می‌شود،خاطرنشان کرد: ما یک شرکت معدنی هستیم و فکر می‌کنم جناب تاج هم قبلاً تجربه کار در فولاد را داشته‌اند. شاید مدیران ارشد ما با مهدی تاج در دوره‌های مختلف همکار بودند، اما قویا این مسئله را تکذیب می‌کنم که باشگاه گلگهر به پرداخت حقوق سرمربی تیم ملی ورود نکرده است و اطلاعی هم از آن ندارد. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنی را مدنظر دارد که به این باشگاه جواب مثبت داده باشد،تصریح کرد: بعد از اینکه مجید جلالی به گلگهر آمد کمتر از 48 ساعت برنامه‌اش را ارائه داد. تقویت تیم از اولویت‌های اصلی او است. با بازیکنان خارجی فسخ کردیم و الان سه جای خالی داریم. امیدواریم بازیکنانی که مدنظر ما هستند را بتوانیم جذب کنیم. جذب بازیکن در نیم‌فصل کار سختی است. با تجربه خوبی که مجید جلالی دارد مطمئنیم که بازیکنان خوبی را جذب خواهد کرد و امیدواریم تیم گلگهر در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی را کسب کند. 

جواهری در خصوص وضعیت همکاری مجتبی جباری با گل‌گهر سیرجان گفت: او واقعاً لطف کرد. با توجه به اینکه قرارداد همکاری هم با باشگاه امضا نکرده بود، اما آمد و در یک بازی زمانی و با تأیید بگوویچ اضافه شد. بسیار از لحاظ اخلاقی و فنی به باشگاه کمک کرده است. وقتی مجید جلالی آمد، اعضای قبلی کادرفنی توافق کردند که جدا شوند و همکاری را ادامه ندهند. قرار است به زودی جلسه‌ای بین جباری و جلالی برگزار شود، چون روز اولی که جلالی آمد هیچ‌کس را حذف نکرد و گفت که با تمام نفرات کادر قبلی باید جلسه بگذارد و بعد تصمیم‌گیری کنم، چون باید دوطرفه باشد و هر دو طرف انگیزه لازم را برای کار کردن داشته باشند  تا ما حداقل تنش را در کادرفنیداشته باشیم.ظرف دو سه روز آینده این جلسه برگزار می‌شود. جباری دید فنی خیلی خوب و شخصیت عالی‌ای دارد. و من در جایگاه یک مدیر جوان می‌گویم جباری برای فوتبال ایران یک سرمایه است و آینده فنی خیلی خیلی خوبی دارد. 

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر در مورد هدیه‌ای که امروز در حاشیه افتتاحیه فوتبال کلینیک به استراماچونی داد گفت: سیرجان یک شهر جهانی است. گلیم سیرجان ثبت جهانی شده است. سالانه گردشگران زیادی به سیرجان می‌آیند تا این صنعت جهانی را از نزدیک ببینند که شهرت جهانی دارد. با توجه به اینکه در دو هفته گذشته سفرای خارجی زیادی در جشنواره جهانی گلیم حضور پیدا کردند هدیه خیلی خوبی بود و زمان زیادی هم از آن نمی‌گذشت. حتی ما روی پیراهن‌های تیم هم به این موضوع اشاره کردیم. فرصت خوبی بود که ما در این همایش گلیم را به استراماچونی هدیه کنیم.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text