4 سال پیش 537
سینا حقوردی

این نوشته در تاریخ دوشنبه 20 آبان 1398 توسط سینا حقوردی نوشته شده است

تساوی المپیک دونتسک مقابل الکساندرا با مهاجم ایرانی

مهاجم ایرانی تیم المپیک دونتسک به تساوی این تیم در بازی با الکساندرا واکنش نشان داد.

تساوی المپیک دونتسک مقابل الکساندرا با مهاجم ایرانی

 

به گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری فارس، تیم فوتبال المپیک دونتسک از سری مسابقات لیگ اوکراین به مصاف تیم الکساندرا رفت که این بازی در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم المپیک دونتسک در این بازی 85 دقیقه بازی کرد و در دقیقه سوم بازی زمینه اخراج دروازه‌بان تیم الکساندرا را فراهم کرد اما با وجود 10 نفره شدن تیم حریف، یاران زاهدی نتوانستند در این بازی به برتری برسند.

شهاب زاهدی در خصوص این بازی گفت: بازی ما خیلی خوب بود و در این بازی هجومی حاضر شدیم اما در حالی که بعد از 4 هفته برد پیاپی به مصاف تیم الکساندراآمدیم، ولی نتوانستیم به برتری برسیم. تیم الکساندرا از تیم‌های خیلی خوب اوکراین است که جزو 5 تیم بالای جدول محسوب می‌شود و حتی در لیگ اروپا به میدان می‌رود.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بازی در زمین ما بود و به همین خاطر هجومی ظاهر شدیم به طوری که در دقیقه سوم من موفق شدم باعث اخراج دروازه‌بان حریف شوم. بازی کلا در اختیار ما بود، اما توپ درون دروازه حریف نرفت. توپ حتی روی خط دروازه حریف هم رفت، اما گل نشد. مساوی شدیم، اما امیدوار هستم همین روند خوبی که داریم را ادامه دهیم تا به بهترین شکل کار را جلو ببریم.

مهاجم ایرانی المپیک دونتسک افزود: در حین بازی ما شرایط خوبی داشتیم و کنترل بازی در اختیار ما بود به طوری که تا دقایق آخر حمله می‌کردیم، اما نتوانستیم به خواسته خودمان که گل زدن و بردن بود، برسیم. ما در این بازی خوش‌شانس نبودیم، اما از طرفی هم تیم حریف به شدت دفاع می‌کرد و بخت و اقبال با ما یار نبود تا بتوانیم گل بزنیم، اما به هر حال من احساس می‌کنم به زودی می‌توانم برای تیمم گلزنی کنم. تیم ما لیاقت بودن در بالای جدول را دارد و امیدوارم در هفته‌های آینده نتایج خیلی بهتر بگیریم.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text