4 سال پیش 520
فرزاد داودی

این نوشته در تاریخ یکشنبه 19 آبان 1398 توسط فرزاد داودی نوشته شده است

لیورپول 3-1 منچستر سیتی؛ یک بازیِ راحت دیگر در راه قهرمانی!

در هفته دوازدهم لیگ جزیره و در حساس ترین بازی نیم فصل، لیورپول و منچستر سیتی به مصاف هم رفتند که در این دیدار جذاب، لیورپول توانست با یک بازی کاملا برتر و با نتیجه 3-0 منچستر سیتی را شکست دهد. گل های این دیدار توسط فابینیو، صلاح و مانه به ثمر رسید تا اختلاف این دو تیم به 9 امتیاز افزایش پیدا کند و لیورپول یک گام بلند را برای قهرمانی بردارد. تک گل سیتی را نیز برناردو سیلوا به ثمر رساند.

لیورپول 3-1 منچستر سیتی؛ یک بازیِ راحت دیگر در راه قهرمانی!

به گزارش فوتفان، دو تیم مدعی لیگ برتر انگلستان یعنی منچستر سیتی و لیورپول امشب و از ساعت 20 در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان کلوپ توانستد با نتیجه 3-1 برنده این دیدار حساس شوند.

دو تیم با ترکیب های زیر به مصاف یکدیگر رفتند:

لیورپول:

بکر - لاورن - فن دایک - آرنولد - رابرتسون - فابینیو - هندرسون - واینالدوم - مانه - صلاح و فیرمینو

منچستر سیتی:

براوو - آنجلینیو - فرناندینیو - استونز - واکر - رودری - گوندوغان - استرلینگ - برناردو - دی بروینه و آگوئرو

 

این بازی جذاب از همان ابتدا با حملات دو تیم همراه بود و در پایان نیمه اول، شاگردان کلوپ با پیروزی و با دو گل فابینیو و صلاح به رختکن رفتند.

در دقیقه 5 بازی، منچستر سیتی حمله ای را بر روی دروازه لیورپول داشت و پس از برخورد توپ به دست آرنولد، داور اعتقادی به گرفتن پنالتی نداشت و همان توپ بعد از بازگشت به زمین سیتی، منجر به گل شد و فابینیو با یک شلیک استثنائی توانست دروازه براوو را به زیبایی باز کند تا بازی با نتیجه 1-0 ادامه پیدا کند.

 

 

در ادامه منچستر سیتی کاملا جلو کشید تا گل خورده را جبران کند اما قرمز ها توسط رابرتسون یک ضد حمله ترتیب دادند و با یک سانتر زیبا، محمد صلاح توانست با ضربه سر حساب کار را 2-0 کند تا شرایط برای سیتیزن ها بسیار دشوار شود.

 

 

در ادامه، بازی با حملات دو تیم همراه بود و حملات لیورپولی ها خطرناک تر بود گرچه در دو صحنه سیتی ها توسط آنجلینیو و آگوئرو میتوانستند به گل دست پیدا کنند که اینگونه نبود.

بدین ترتیب بازی در این نیمه با نتیجه 2-0 به پایان رسید.

 

 

آمار نیمه اول:

لیورپول - سیتی

شوت: 7-9

شوت در چهار چوب: 4-2

مالکیت توپ: 46% - 54%

پاس ها: 216 - 250

 

نیمه دوم این دیدار همچون نیمه اول با حملات دو تیم آغاز شد اما باز هم قرمز های مرسی ساید بودند که به گل رسیدند.

در دقیقه 51 بود که وینگر سنگالی لیورپول یعنی سادیو مانه روی پاس هندرسون گل سوم لیورپول را به ثمر رساند تا کابوس سیتیزن ها در آنفیلد تکمیل شود.

 

 

پس از گل، لیورپول سعی در آرام کردن بازی داشت و تا دقیقه 78 نیز موفق به این کار شد تا اینکه برناردو سیلوا موفق شد با یک ضربه دیدنی حساب کار را 3-1 کند.

در ادامه سیتی به شدت حمله میکرد و بار ها تا باز کردن دوباره بکر پیش رفتند اما در نهایت آنها دیگر موفق به گلزنی نشدند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

لیورپول با این برد 34 امتیازی شد و با 8 امتیاز نسبت به تیم دوم، در پایان هفته دوازدهم در صدر جدول جایش را مستحکم تر کرد.

منچستر سیتی نیز با این باخت در رده چهارم جای گرفت تا شرایط برای این تیم دشوار شود.

چهار تیم برتر لیگ جزیره شرایطشان در جدول لیگ جزیره به شکل زیر است:

 لیورپول 34 امتیاز

لستر سیتی 26 امتیاز (تفاضل گل بهتر)

چلسی 26 امتیاز

منچستر سیتی 25 امتیاز

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text