4 سال پیش 477
فرزاد داودی

این نوشته در تاریخ یکشنبه 19 آبان 1398 توسط فرزاد داودی نوشته شده است

PSG علاقه ای به تمدید با این دو بازیکن را ندارد

تیم فوتبال پاریسن ژرمن به نظر میرسد با دو بازیکن بزرگ خود در پایان فصل تمدید نخواهد کرد و این بازیکنانِ با تجربه ممکن است به زودی پاریس را ترک کنند.

PSG علاقه ای به تمدید با این دو بازیکن را ندارد

به گزارش فوتفان و به نقل از سان، باشگاه پاریسن ژرمن این روزها در تمامی پست ها با ترافیک بازیکن رو به رو است و ممکن است در فصل بعد با برخی از بازیکنانی که قرارداد آنها به اتمام میرسد تمدید نکند.

دو بازیکنی که سران باشگاه پاریسن ژرمن قصد تمدید قرارداد با آنها را ندارد ادیسون کاوانی و تیاگو سیلوا است. آنها به زودی قراردادشان با پاریسن ژرمن به اتمام میرسد و سران این باشگاه پاریسی علاقه ای برای تمدید قرارداد با آنها نشان نداده اند تا این بازیکنان با تجربه ادامه فوتبالشان را در یک تیم دیگر سپری کنند.

در پست مدافع، پاریسن ژرمن بازیکنان زیاد و جوانی را در اختیار دارد و ممکن است توخل در فصل بعد بدون داوید سیلوا ترکیب 4 نفره دفاع خود را بچیند.

 

 

همچنین در فاز حمله نیز با وجود نیمار، امباپه و مائورو ایکاردی، شرایط برای کاوانی مساعد نیست و بهترین تصمیم برای باشگاه و کاوانی میتواند جدا شدن این مهاجم اروگوئه ای باشد.

همچنین به نظر میرسد پاریسن ژرمن از پس دستمزد ستاره های خود بر نیاید و مجبور باشد برخی دیگر از بازیکنان خود را نیز به فروش برساند.

این روز ها دریافتی نیمار بیش از 30 میلیون یورو است و با افزایش یافتن حقوق امباپه،  قطعا از لحاظ مالی ممکن است دچار مشکل شوند.

 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text