4 سال پیش 658
همایون هنرمند

این نوشته در تاریخ یکشنبه 19 آبان 1398 توسط همایون هنرمند نوشته شده است

هاشم‌پور: برای پرداخت پاداش‌ها به تاج اطمینان داریم

عباس هاشم‌پور، سرمربی تیم فوتبال ساحلی کشورمان مدعی شد، مسئولان برگزاری مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی تمایل به قهرمانی تیم اسپانیا داشته‌اند.

هاشم‌پور: برای پرداخت پاداش‌ها به تاج اطمینان داریم

به گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری تسنیم، عباس هاشم‌پور بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به ایران به دنبال قهرمانی این تیم در رقابت‌های جام بین قاره‌ای، گفت: خدا را شکر که توانستیم به این مقام دست پیدا کنیم. جا دارد در اینجا از مهدی تاج و خانم پریا شهریاری به خاطر حمایت‌های‌شان تشکر کنم. ما قبل از اعزام به این مسابقات تدارک خوبی دیده بودیم و رقابت‌های المپیک ساحلی که در آن به مقام سوم دست پیدا کردیم کمک زیادی به آماده‌سازی تیم ملی ساحلی کرد.

وی با تأکید بر اینکه سطح مسابقات جام بین قاره‌ای بالا بود، عنوان کرد: حریفان ما در جام بین قاره‌ای تیم‌های قدری بودند. تیمی مثل روسیه را همه می‌شناسند. مصر هم شرایط خیلی خوبی داشت. امارات هم نسبت به دوره‌های قبل خیلی پیشرفت کرده بود. ما در بازی با این تیم دو بازیکن خیلی خوب‌مان اکبری و احمدزاده را به خاطر بیماری از دست دادیم. جا دارد در اینجا تشکری هم از رئیس بیمارستان ایرانیان دبی داشته باشم که نهایت همکاری را با ما داشت. احمدزاده چهار ساعت در این بیمارستان بستری بود. در مورد تیم اسپانیا هم همه می‌دانند که مسئولان مسابقات اسپانیایی بودند و دوست داشتند این تیم قهرمان شود که با درخشش بازیکنان این اتفاق رخ نداد.

هاشم‌پور در پایان راجع به پاداشی که مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال برای ملی‌پوشان ساحلی در نظر گرفته است، گفت: در این مورد آقای تاج صحبت‌هایی را قبل از رسیدن تیم به ایران مطرح کرد که از او تشکر می‌کنیم. حقیقتاً بازیکنان برای پاداش بازی نمی‌کنند، چرا که در این مورد به رئیس فدراسیون و حمایت‌هایش از فوتبال ساحلی اطمینان دارند. ما دنبال این هستیم که ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی بهتر در مسابقات پیش رو به موفقیت‌های‌مان ادامه دهیم.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text