4 سال پیش 856
سيدآریا ذاکرنقیى

این نوشته در تاریخ دوشنبه 1 مهر 1398 توسط سيدآریا ذاکرنقیى نوشته شده است

توییت دردسرساز برناردو سیلوا

برناردو سیلوا ستاره ی پرتغالی منچستر سیتی، در توییتی که قصد شوخی کردن با بنجامین مندی هم تیمی خود را داشت بخاطر تفکرات نژادپرستانه ی برخی مجبور به پاک کردن توییت شد

توییت دردسرساز برناردو سیلوا

به گزارش فوتفان، برناردو سیلوا هافبک پرتغالی منچستر سیتی طی توییتی عکس کودکی بنجامین مندی هم تیمی خود را در کنار لوگو یک قنادی اسپانیایی به نام کانگیتوس قرار داد و نوشت:"حدس بزنید کیه؟"

 

 

این توییت سیلوا حواشی زیاد به وجود اورد. برخی معتقد بودند که این توییت نژادپرستانه است و باید پاک شود. که دقایقی بعد سیلوا مجبور به پاک کردن این توییت شد و در توییتی دیگر گفت:"اخیرا حتی نمیتونی با دوستت هم شوخی کنی."

بنجامین مندی به سیلوا جواب داد اما هیچ اثری از ناراحت شدن وجود نداشت.

kick it out سایتی است که با نژادپرستان در فوتبال مقابله می کند و بعد از دیدن توییت سیلوا اعلام کردند:"تمام چیزهای که ممکن است ربطی به رفتار های نژادپرستانه داشته باشد هیچوقت نمی توانید به شوخی به آن ها نگاه بکنید. ما واقعا شوکه شدیم وقتی دیدیم بازیکنی که برای خیلی ها می تواند الگو باشد،همچین توییتی کرده و متوجه ربط آن به رفتار های نژادپرستانه نشده است."

منچستر سیتی تاکنون نظری نداده است و باید دید در آینده چه اتفاقی رخ می دهد. لازم به ذکر است که مندی و سیلوا از سال ۲۰۱۶ در تیم موناکو هم تیمی بودند و با هم به جمع سیتیزن ها پیوستند.

 

 

 

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text