4 سال پیش 491
رضا کشاورزی

این نوشته در تاریخ چهارشنبه 15 آبان 1398 توسط رضا کشاورزی نوشته شده است

نوری: هر وقت کمالوند بگوید پنالتی می‌زنم

محمد نوری، کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: اگر ناداوری‌ها علیه تیم ما نبود و بازی‌های سخت پیاپی انجام نمی‌دادیم جایگاه ما چند رده بالاتر از رده فعلی بود.

نوری: هر وقت کمالوند بگوید پنالتی می‌زنم

به گزارش فوتفان محمد نوری در گفت و گو با خبرگزاری میزان، در مورد شرایط پارس جنوبی اظهار داشت: علی‌رغم بازی‌های خوبی که اجام می‌دهیم ناداوری وجود دارد و تصمیمات علیه ما است. در بازی با استقلال این ناداوری‌ها به اوج خود رسید و در بازی با سپاهان هم ادامه داشت. در این بازی تکرار پنالتی و پنالتی که علیه تیم‌مان گرفتند کمی ناراحت کننده بود.

 

وی ادامه داد: از مسئولان باشگاه انتظار دارم فشار بیشتری به کمیته داوران بیاورند تا شاید داور‌ها در مسابقات ما با تمرکز بیشتری قضاوت کنند یا حداقل فکری به حال این اشتباهات بکنند. از طرفی مسئولان باشگاه باید زودتر مدیرعامل را انتخاب کنند تا مشکلات مالی تیم‌مان برطرف شود و بازیکنان به جای این که روی مشکلات مالی تمرکز کنند روی مسائل فنی متمرکز شوند و زیبا‌تر از این بازی کنیم.

 

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی در مورد اینکه مرادی مدیرعامل باشگاه است گفت: تا جایی که می‌دانم مدیرعامل انتخاب نشده و مرادی کار‌های باشگاه را انجام می‌دهد. به هر حال مسئولان باشگاه و مسئولان استان و شهرستان باید این مشکلات را حل کنند. ما یک سال و نیم اخیر را به همین شکل گذراندیم. دیگر زمان آن رسیده فکری به حال تیم کنند.

 

نوری با اشاره به مشکلت مالی، بازیکنان جوان و نا داوری‌ها علیه این تیم تاکید کرد: باشگاه باید زودتر دست به کار شود. فشار روی کادر فنی از همه بیشتر است و بعد از آنها روی بازیکنان باتجربه فشار وجود دارد. از دست ما کاری بر نمی‌آید و مسئولان استان و شهرستان باید زودتر دست به کار شوند و تیم‌شان را سامان دهند. وقتی تیمی سپاهان را متوقف می‌کند و استفلال را تحت فشار می‌گذارد، پس پتانسیل بالایی دارد. در نتیجه این مسئولان استان هستند که باید مشکلات خارج از زمین را حل کنند و آرامش را به تیم برگردانند.

 

وی ادامه داد: اگر بدشانسی نمی‌آوردیم و تصمیمات داوری به نفع ما بود چند رده بالاتر از جایگاه فعلی قرار می‌گرفتیم، ولی تصمیمات اشتباه داوری و بازی‌های سخت برابر تیم‌های قدرتمند مانع ما شد.

 

کاپیتان تیم پارس جنوبی در مورد بدشانسی‌هایش در گلزنی برای تیم پارس جنوبی گفت: نپذیرفتن گل سالم در مقابل استقلال و تکرار پنالتی در بازی با تیم سپاهان به لحاظ روحی برایم سخت بود، ولی تا زمانی که کمالوند از من بخواهد برای پارس جنوبی پنالتی می‌زنم. من از این موضع کنار نمی‌کشم و به حواشی اخیر کاری ندارم.

 

نوری در پایان در مورد عدم امکانات موجود برای اسکان در جم خاطرنشان کرد: به دنبال حاشیه نباشید امکانات فعلا وجود دارد. البته فعلا فقط ریکاوری کردیم و شرایط تا حدودی خوب است. زمین چمن خیس بود و مجبور شدیم دور زمین بدویم. در خوابگاه اقامت داریم. شرایط شاید ایده‌آل نباشد، ولی امکانات تا حدودی وجود دارد. غذا شاید کیفیت خوبی داشته باشد، ولی وجود دارد. در نتیجه من تا کنون مشکل قابل اعتراضی ندیدم.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text