4 سال پیش 446
سینا حقوردی

این نوشته در تاریخ یکشنبه 12 آبان 1398 توسط سینا حقوردی نوشته شده است

قهرمان لیگ دسته اول بدون یک بُرد در لیگ

نبردن گل‌گهر بعد از هشت بازی در لیگ، زودتر از پایان نیم‌فصل زنگ خطر جدی را برای مدیریت و تماشاگران این تیم به صدا درآورده است.

قهرمان لیگ دسته اول بدون یک بُرد در لیگ

 

به‌ گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری فارس، هر تیمی که از دسته پایین‌تر به سطح اول فوتبال صعود می‌کند برای فصل اول حضورش، پس از آغاز ماراتن لیگ برتر، تماشاگران، مربیان و مدیریت باشگاه تازه لیگ برتری، بقا در لیگ و رضایت تماشاگران را مهم‌ترین هدفشان عنوان می‌کنند.

 این نکته را مربی پیشین تیم گل‌گهر سیرجان در کنفرانس خبری قبل از بازی با تراکتور سازی نیز اعلام کرد، وینگوبگوویچ در نشست خبری گفت: «مهم‌ترین هدف ما ماندن در لیگ برتر است».

گل‌گهر از جمله تیم‌های لیگ یکی بود که تقریبا هیچ وقت مشکلات مالی نداشته است اما حالا در لیگ برتر داستان فرق می‌کند.

تیم گل‌گهر سیرجان بعد  از یک فصل رؤیایی در دسته یک با 58 امتیاز یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها قهرمان جام آزادگان شد و مقتدرانه به لیگ برتر صعود کرد، این صعود با اقتدار بیش از پیش همه فوتبال‌دوستان استان را به این تیم امیدوار کرد   اما اکنون با گذشت 9 هفته از لیگ برتر، گل‌گهر با یک بازی کمتر که مقابل تیم قدرتمند شهرخودرو است به ته جدول نزدیک است و تنها از شاهین بوشهر بحران‌زده بهتر نتیجه گرفته و حتی در شهر سیرجان هم قادر به بردن رقبا نیست.

برچسب ها

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text