4 سال پیش 515
همایون هنرمند

این نوشته در تاریخ یکشنبه 12 آبان 1398 توسط همایون هنرمند نوشته شده است

کمالوند:پارس از نظر امکانات ضعیف‌ترین تیم است

فراز کمالوند در خصوص بازی مقابل سپاهان، داوری مسابقه و شرایط تیم پارس صحبت کرد.

کمالوند:پارس از نظر امکانات ضعیف‌ترین تیم است

 به گزارش فوتفان، فراز کمالوند در گفتگو با خبرگزاری ایلنا درخصوص تساوی مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: هر دو تیم بازی بسیار خوب و جذابی را به نمایش گذاشتند. در هرصورت بازیکنان ما جلوی یک تیم صدر جدولی بازی می‌کردند سپاهان تیم بسیار بزرگی است و کادر فنی بسیار خوبی دارد و در راس آن‌ها آقای قلعه‌نوعی حضور دارند و بدون شک یکی از شانس‌های اول قهرمانی لیگ امسال هستند اما با تمام اینها بچه‌های ما بازی بسیار خوب خوبی از خودشان به نمایش گذاشتند و لحظه‌ای پاپس نکشیدند.

کمالوند درخصوص اعتراضات نیمکت تیم پارس جنوبی و اخراج شدنش توسط داور مسابقه گفت: دربازی مقابل استقلال در مورد داوری صحبت کردم. بنظرم داور میتواند مثل یک بازیکن یا مربی مرتکب اشتباه شود وهمگی هم مطمئن هستیم که هیچ کدام از آنها خطایی را عمدی مرتکب نمی‌شنود. ولی خوب تنها تفاوت آن با دیگر افراد مسابقه این است که یک تصمیم اشتباه از طرف آن می‌تواند نتیجه و سرنوشت بازی را تغییر دهد و تمام اعتراضات من و نیمکت تیم به همین خاطر بود. اما خوشحالم که در نهایت توانستیم یک امتیاز از این بازی سخت بگیریم.

سرمربی پارس جنوبی جم درخصوص عملکرد خوب شاگردانش در مصاف با سپاهان اصفهان توضیح داد: شاید اغراق نباشد که بگوییم تیم پارس جنوبی از نظر امکانات ضعیف‌ترین تیم مسابقات است. با این وضعیت امکانات و بودجه‌ای که در اختیار داشتیم خیلی خیلی خوب کار کردیم و تمامی شکست‌های ما فقط جلوی تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ لیگ مثل: پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور بوده است. با وجود اینکه مشکلات مالی ما همچنان به قوت قبل باقی است اما بازیکنان تیمم از جون و دل و با تمام وجود تلاش می‌کنند. تا اینجای کار که به همین صورت ادامه دادیم اما نمیدانم تا کی میتوانیم با این شرایط ادامه دهیم.

وی در پایان در خصوص شرایط فعلی پارس جنوبی پس از خبر منحل شدن این تیم عنوان کرد: تا جایی که از دست ما برمی‌آید و در توان داریم اجازه نمی‌دهیم تیم پارس از هم بپاچد اما ممکن است کار به جایی بکشد که کنترل  از دست ما هم خارج شود. واقعا حیف است که تیم پارس که امید مردم یک استان است منحل شود. ما تمامی تلاشمان را میکنیم و چشم امید همگی ما اول به خدا و بعد از آن به مسئولین است. امیدوارم که آن‌ها هرچه زودتر مشکلات مالی ما  برطرف شو

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text