4 سال پیش 379
سینا حقوردی

این نوشته در تاریخ جمعه 10 آبان 1398 توسط سینا حقوردی نوشته شده است

پایان شهرآوردهای اهواز با قهرمانی برزیلی‌های مقیم آبادان

سه تیم خوزستانی حاضر در نوزدهمین دوره لیگ برتر در نیم فصل اول مقابل هم قرار گرفتند که در این بین صنعت‌نفت بهترین نتایج را کسب کرد.

پایان شهرآوردهای اهواز با قهرمانی برزیلی‌های مقیم آبادان

 

به گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری ایرنا، تیم‌های نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر روز پنجشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند.با این نتیجه فولاد هشتمین بازی بدون باخت خود را پشت سر گذاشت و 16 امتیازی شد و تیم میزبان نیز همچنان در لیگ نوزدهم بدون شکست باقی ماند و با تجربه هفتمین تساوی فصل خود به امتیاز 13 رسید.

با انجام این مسابقه، هر سه شهرآورد نیم فصل اول تیم‌های اهوازی برگزار شد و به اتمام رسید. ماحصل این سه پیکار قهرمانی تیم صنعت نفت آبادان بود. شاگردان دراگان اسکوچیچ در هفته نخست با نتیجه یک بر صفر و با گل عقیل کعبی در ورزشگاه فولاد آره نا از سد تیم جواد نکونام گذشتند و در دیگر دیدار خود نیز در خانه با نفت مسجد سلیمان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

حالا با توجه نتیجه بازی دیشب، صنعتی‌ها با کسب چهار امتیاز بهترین عملکرد را در تقابل‌های رودر رو داشتند و بعد از آنها نفت مسجد سلیمان با 2 امتیاز و فولاد با یک امتیاز قرار گرفتند.

شرایط هر سه تیم خوزستانی در لیگ نوزدهم و تا به اینجای کار خوب بوده است. آنها روی هم تنها 2 بار شکست خورده‌اند و در الباقی مسابقات خود یا به برتری رسیده‌اند و یا با حداقل امتیاز از زمین خارج شده‌اند.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text