4 سال پیش 390
سینا حقوردی

این نوشته در تاریخ چهارشنبه 8 آبان 1398 توسط سینا حقوردی نوشته شده است

پرسپولیس به دنبال توافق با شماره ۷ برای فسخ قرارداد

مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا پیش از رسیدن به نقل و انتقالات نیم فصل با مهاجم برزیلی خود برای جدایی به توافق برسند.

 

به گزارش فوتفان و به نقل از خبرگزاری ایرنا، جونیور براندائو مهاجم برزیلی را باید اولین بازیکن جدا شده از پرسپولیس دانست.

این بازیکن فرصت کافی بازی برای پرسپولیس را بدست آورد اما نتوانست کارایی لازم را داشته باشد و به نظر می‌رسد سرمربی آرژانتینی هم از وی قطع امید کرده است.

کالدرون در مصاحبه آخر خود با حضور در خبرگزاری ایرنا به صراحت اعلام کرد که در حال حاضر برنامه‌ای برای استفاده از این مهاجم برزیلی را ندارد و از طرفی دیگر تا جونیور از فهرست خارج نشود تیم بازیکن دیگری را نخواهد گرفت.

بدین ترتیب باید این مهاجم برزیلی را اولین جدا شده از سرخپوشان دانست. این در حالی است که مبلغ قرارداد بالای این بازیکن موجب شده تا باشگاه به دنبال راه حلی برای فسخ قرارداد این بازیکن به صورت توافقی باشد.

در همین راستا باشگاه از الان در تلاش است تا با توافق قرارداد این بازیکن برزیلی را زود تر از نقل و انتقالات نیم فصل فسخ کند.

جونیور تا کنون حدود ۳۰ درصد از قراردادش را دریافت کرده است. باشگاه قصد دارد با پرداخت دو قسط دیگر این مهاجم قرارداد وی را فسخ کند اما تا کنون توافقی در این باره حاصل نشده است.

به هر حال باید دید تا سرنوشت قرارداد این بازیکن با پرسپولیس چه خواهد شد.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text