4 سال پیش 450
سینا حقوردی

این نوشته در تاریخ چهارشنبه 8 آبان 1398 توسط سینا حقوردی نوشته شده است

جونیور انتخاب کالدرون است

پیشکسوت پرسپولیس غیبت جونیور براندائو در ترکیب اصلی این تیم را سودمندتر از حضورش در جمع یازده بازیکن اصلی سرخ‌پوشان می‌داند.

 

به گزارش فوتفان و نقل از ایسنا، مرتضی فنونی‌زاده درباره ارزیابی‌اش از خط حمله تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در ۵۰ سال اخیر همیشه بهترین خط حمله لیگ را در اختیار داشته است. اما از وقتی جونیور براندائو در خط حمله این تیم قرار گرفت، پرسپولیس در این قسمت دچار مشکل شد. در بازی اخیر هم که این تیم توانست پنج بر صفر مقابل شاهین شهرداری بوشهر به پیروزی برسد، جونیور در ترکیب حضور نداشت. با وجود اینکه تیم شاهین شهرداری قدرت کافی برای تقابل با پرسپولیس را نداشت اما بازیکنان پرسپولیس خیلی خوب ظاهر شدند و پنج گل به ثمر رساندند.

او درباره جونیور افزود: تصمیم گیری برای این بازیکن بر عهده کالدرون است و ما در این امر دخیل نیستیم اما از نظر من حالا که جونیور وارد پرسپولیس شده و تاثیر گذار نبوده است، بهتر است یا بازی نکند، یا به عنوان یار تعویضی زمان کوتاهی به بازی بیاید. هواداران از این بازیکن راضی نیستند.

فنونی‌زاده با بیان اینکه پرسپولیس نیازی به خرید مهاجم ندارد، گفت: در حال حاضر این هافبک‌ها هستند که برای پرسپولیس گلزنی می‌کنند. جدا از آن، ما مهاجمان خیلی خوبی داریم و از به نظرم نیازی به خرید مهاجم نیست، بلکه بحث بر سر انتخاب است که کدام مهاجمان را در ترکیب اصلی قرار دهیم تا نتیجه بگیریم. به عنوان مثال محمدامین اسدی بازیکن جوان و خوبی است و اگر کمی بال و پر به او بدهند می‌تواند تاثیر گذار باشد.

این پیشکسوت تیم پرسپولیس با اشاره به پدیده دلالیسم در فوتبال ایران اضافه کرد: در دو دهه اخیر اینطور بوده که اکثر مواقع مدیرعاملان با آژانس‌های خرید و فروش بازیکن زد و بند می‌کردند و بازیکنی می‌خریدند که کمکی به آن تیم نمی‌کرده ‌است. البته گاهی اوقات بازیکنان خوبی هم وارد لیگ شده‌اند اما سهم پرسپولیس از این بازیکنان خارجی اکثر اوقات گزینه‌های نامناسب بوده است. درباره جونیور هم می‌توان گفت که او انتخاب کالدرون است و تصمیم گیری درباره این بازیکن هم با خود او است.

نظرات شما

شما نیز می توانید امتیاز دهید
امتیاز کاربران:
پاسخ به:

اولین نظر را شما ثبت کنید
  • $time
    0
    $name
    $text